Ik hoop dat het helpt, trips zijn vreselijk! Ben wel benieuwd, heb nog nooit roofwantsen gebruikt ter bestrijding. Plaats je een review als ze er zijn haha?
Ze zijn zo vasthoudend ook… Elke keer dat je denkt dat je er vanaf bent komt er weer een nieuwe lading eitjes uit. Ben er volgens mij een half jaar zoet mee geweest vorige keer, gelukkig wel maar op twee planten. Hoop dat je roofwantsen wat voortvarender te werk gaan!
Hmm de bladeren zijn iets minder slap en staan daardoor rechter op en godzijdank zijn de punten niet bruin geworden, maar hij is niet zo mooi als dat ie voorheen was.
Oh. Heh. Wat is er dan met de mijne? Geluk voor jou dat ie iets verbeterd is in ieder geval.
Nog meer mensen het boek van mama botanica gekocht? Komt zaterdag wss al ipv oktober
Ja ik! En de tas. Ik heb even getwijfeld maar weet niet waarom want ik wilde het al de hele tijd. Ook leuk om te zien hoe ze er mee bezig is.
Ja ze is zo blij haha! En met dat kleine mupsje van ze in de draagzak. Heb haar eerste boek niet, maar hoorde en las daar wel zulke goede verhalen over dat ik tijdens de crowdfunding toch overstag ging
Ik heb de 1e ook niet. Heb al een ander boek over stekken en ben daar nog niet zo fanatiek mee. Maar dit gaat over lichtval enzo, wat algemener. En ik vind haar video’s enzo heel fijn, dus voelt ook goed om dit te ondersteunen!
Ja ik!
Ik had het via hun eigen site besteld, maar er zit een kaartje in van www.plantinginc.com. Daar die ik het staan voor 15 euro en wordt het verzonden vanuit nl. (Mijn verzending kwam ook gewoon uit nl🤷♀️)
Echt mooi
Ik ben eigenlijk op zoek naar een plant die zo hard groeit/ lange stengels krijgt dat je denkt waar moet ik er mee blijven. Al mijn plantjes blijven zo netjes en ik heb liever iets wat overal heen kruipt/groeit.
Ik ben echt een n00b op plantengebied, maar ik heb een tradescantia zebrina/vaderplant en die gaat echt als de brandweer
Oh top, schrijf ik op mijn lijstje!
Omg SAME, ik heb de mijne een halfjaar geleden met ongeveer dit formaat gekocht:
EN NU:
Vind 'm eigenlijk ook niet meer mooi zo
Vandaag weer met een paar mooie Frydeks thuisgekomen van de kweker Had er al een verkocht voordat ik thuis was.
En deze Ceropegia’s die iedereen heel lelijk lijkt te vinden haha. Vond ze wel bijzonder.
Fijn @Pepernoot! U vraagt, ik lever
Ze lijken op dat irritante “ik heb ook geen idee”-poppetje. Daarom vind ik die stom constateerde ik net.
Edit: deze of die met alle streepjes zeg maar -_ etc
Haha ja dat zei @Bunnyslippers ook
@C3PO, ik koop nu zelf vrijwel niks meer, tenzij het hoya’s zijn. Oh, wacht, ik heb wel twee nieuwe planten sinds vandaag:
Hoya Sunrise stekje geruild met een plantenbuddy voor een Hoya Mathilde.
Hoya Sigillatis