Sorry als deze hier al gepost is maar ik ben weer in mn voorjaar plantenfase en kwam dit kanaal tegen. Ze post iedere dag een filmpje met uitleg over een specifieke plant plus hometours, makeovers en nog wat dingen.
Haha die bladbegonia’s zijn ook best kitch, maar zo af en toe vind ik het wel leuk om er een kitchcplant tussen te zetten. Maculata heb ik ook, houd ik idd wel in leven, bedoel meer die bladbegonia rex ed die moeilijk in leven blijven
Ahhhh zo trots! De watermeloen plant was echt een probeersel. Heb een blad uit m’n oorspronkelijke plant gehaald en zo met steel in een potje gezet. Die begint nu goed te groeien.
Andere is een vetplant waar wat blaadjes af waren gevallen en die had ik gewoon laten liggen. Maar ineens komen daar dus ineens ook allemaal nieuwe blaadjes aan! Moet ik alleen nog even uitzoeken hoe ik die dan uiteindelijk moet verpotten
Een van mijn blaadjes ligt al eeeeeuwen maar er komt maar niks uit aan nieuwe blaadjes, maar hij gaat ook niet dood dus ik hou hoop, maar hoe lang nogggg
Touwtje erom heen en klaar
Iehl ziet eruit als hele dikke witte wormen
Ik wil eigenlijk een plantenapp waar ik maandelijks wordt gevraagd een foto te maken. En waar alle info op 1 plek staat over mijn planten. Nu haal ik het overal maar een beetje vandaan maar het werkt niet lekker. En het lijkt me leuk om de groei een beetje bij te houden.
Leer programmeren dan kan je dit zelf maken, haha, of je bouwt gewoon je eigen archief op je computer
Gewoon zo laten, uiteindelijk gaat het oorspronkelijke blad helemaal verschrompelen en dan kun je het nieuwe plantje in een pot doen, worteltjes een beetje in de aarde drukken en dan komt het vanzelf goed
Haha ik ben lui. Maar ik denk dat ik maar een groot Word bestand maak ofzo.
Oh zo leuk 12 is echt heel veel. Zou ook graag bestellen maar om 8 extra plantenpotten te bestellen is ook weer zoiets.
Dat zou leuk zijn. Ik heb een album gemaakt in Google Photos en het is echt grappig om terug te zien.
Ohhh super! Dankjewel dat ga ik doen!
Ik wil mijn Kentia palm douchen, hij blijft droge bladeren krijgen onderaan terwijl ik m regelmatig water geef. Aan de luchtvochtigheid ligt het denk ik niet, is hier altijd rond de 50%… Is het slim om 'm te douchen? En moet ik 'm dan uit de buitenpot halen of niet? Hij zit ook nog in een plastic binnenpot.
Hee die komt van mij
Het is een peperomia obtusifolia!
Wat een leuke plant, bladeren kijken wel gebreid.
Ik heb een heel groot excel bestand! Als je interesse hebt kan ik wel wat screenshots posten
Sowieso!