@Kauai leuk! Ik begin even - wel met fotoâs die al op mn phone stonden dus interieur staat er ook bij op. Vandaar als spoiler ookal heb ik geen idee of dit helpt qua anonimiteit lol.
- Hoeveel planten heb je op dit moment?
Stuk of 50, kleintjes inclusief. Nooit genoeg!
- Wat is je lievelingsplant?
Deze rhaphidaphora tetrasperma blijft mn lievelings! Ik had hem onthoofd voor een stekje en toen heeft hij maanden geen nieuw blaadje meer aangemaakt maar nu zit er eindelijk eentje klaar 
Hopen dat deze snel groter wordt!
Deze stromanthe triostar rechtsonder die het hier supergoed doet en telkens 4 bladeren per keer aanmaakt!
3) Wat is je oudste plant? Foto please
Geen detailfoto maar de cactus rechts in het midden. Heel saai haha, heb hem 5 jaar geleden als minicactus gekocht en hij is al supergoed gegroeid maar ik ben gewoon niet zoân cactusfan.
4) Wat is een plant die je eigenlijk niet wilt?
Nooit een grote pileafan geweest maar deze rechtsonder doet het hier wel heel goed.
5) Welke plant staat op je
Maranta lemon lime, monstera thai constellation (jep), philodendron florida ghost, een grote zaagcactus (heb nu enkel een stek), cliché lijstje haha
6) Wat vind je echt een stomme plant?
Geen fan van fittonia, begonia, sanseviera, de meeste philodendrons
7) Welk social media plantenaccount moeten we echt volgen? Als je niks weet ook prima natuurlijk. Www.instagram.com/sof_e heeft echt mijn droomhuis + droomplanten + droomjob (plantenwinkel) en de mijne natuurlijk http://www.instagram.com/limonadeglazenwodka
8) Heb je nog een plantenboekentip?
Mijn recentste is wild interiors van Hilton Carter, echt een prachtig boek over interieurs + planten!