Als je de buurt van Al.melo woont weet ik wel een adresje waar ze die waarschijnlijk wel hebben
Intratuin D.eventer had 'm van de week nog hangen, dus wellicht wel meer intratuins?
Google niet, maar ik wil niet dat medegebruikers mij hier opzoeken in combinatie met mijn gebruikersnaam. Als iemand vermoedt wie ik ben dan wil ik het niet makkelijker maken
Haha precies dit.
Vorige week heb ik er een in Utrecht gekocht, Koningsweg.
Heeft iemand hier trouwens philodendron soorten zoals de mamei of de gloriosum. Ben heftig opzoek maar kan ze maar niet vinden.
Die tweede ken ik niet, thanks! Kek jekkie vind ik soms erg overpriced maar zie sowieso sommige shops planten erg overpricen zoals dat nu gebeurd met verrucosum.
M’n zebrina begint voor het eerst in 2 jaar aan z’n 4e blad!! Ipv eerst een ander blad af te stoten voor er een nieuwe komt, misschien komt het toch nog goed met deze!
Ik wil heel graag van die hangende potten door middel van zo’n haakje in het plafond. Ik ben alleen echt te lui om dan helemaal te gaan boren.
@crazyvibes is dat normaal dat een plant een blad afstoot voor er een nieuwe groeit? Ik heb dat ook wel eens bij bepaalde planten en ik vraag me dus af of het normaal is of dat het aan mij ligt
Oh heel erg leuk!
Geen idee, dit is de enige plant bij mij die dit deed. Heb hem ook al eens verpot omdat ik dacht dat hij misschien te weinig ruimte had om te groeien, maar dat maakt ook niet echt uit. Maar nu dus een doorbraak
Oh de zwarte Alocasia . Had hem al gezien op hun insta, ze zitten alleen zo ver weg.
Was wel wat prijzig maar kon die niet laten staan!
Haha, groot gelijk, ik had hem ook echt meegenomen! Bijzonder mooi!
Heb net ook spint op 2 planten ontdekt. Ik heb echt 0 doorzettingsvermogen maar vind die plantenziekten echt niet meer leuk. Heb inmiddels een klein fortuin aan planten in huis gehaald en de gedachte dat ze op elk moment beesten kunnen krijgen en het dan einde verhaal is vind ik echt kut.
Wel beter voor mijn portemonnee dat ik nu wel 2x nadenk of ik nog een nieuwe plant wil.
2 planten staan inmiddels buiten en besproeid met een eco spray voor bladinsecten.
Leuk! Deze heb ik ook. Maar inmiddels groeien er hele dunne cactussprieten bovenop en dat ziet er echt gek uit haha
Heeft iemand heel toevallig recent ergens in regio Zuid-Holland een monstera variegata bij een tuincentrum te koop gezien? Ik wil er echt graag een, liefst een wat kleinere maar ik kan ze nergens vinden