Hahaha zo herkenbaar, als ik een order hoor binnenkomen moet ik tegenwoordig zuchten. Echt ondankbaar natuurlijk, maar ik heb het even zo druk nu. En de langere verzendtijd waar ik niks aan kan doen kost me ook minstens een uur per dag aan messages ugggghh.
Oh mooi, ben je nu personal plant shopper? Dan heb ik ook nog wel een lijstje.
Over klanten die graag wat extra service willen gesproken:
Ik had een tijdje geleden een custom order van een jonge gast uit Amerika. Hij ging een plant kopen bij The Sill en die moest in een hanger met precies de juiste lengte en afmetingen. Helemaal prima, maar hij wilde dat ik met hem mee zou kijken welke pot van The Sill bij z’n interieur zou passen en vanuit daar wilde hij eigenlijk ook advies voor de rest van z’n inrichting.
Eigenlijk heel wholesome natuurlijk dus ik ging er in mee en ben 2 avonden met hem bezig geweest om z’n kamer in te richten haha!
Nu is de hanger eindelijk aangekomen en blijkt dat die plant met pot bizar zwaar is, dus vroeg hij aan mij (want ik ben blijkbaar z’n orakel) of hij die zware plant wel aan het plafond kon hangen met het haakje dat hij heeft. Foto’s sturen van haakje en alles, daar stond duidelijk op dat het genoeg draagkracht had voor die plant maar wel alleen voor in drywall. Ja ik heb hem de plant dus laten wegen.
Of ik misschien wist of zijn plafond drywall is…ik zei “klinkt het hol als je er op klopt?”
Kreeg ik als antwoord “ja het maakt geluid als ik er op klop.”
Daarna heb ik niks meer gehoord dus ik denk dat de plant uiteindelijk op z’n hoofd is gevallen.
Zo’n bizar gesprek, het is jammer dat ik geen screenshots mag posten want het was zo droog. Ik heb gehuild van het lachen.