Het Plantentopic #2

Ah zonde zeg

Ja inderdaad! Een zielige ochtend. Was ook zijn grootste blad :pensive:

Misschien ook wat hogere luchtvochtigheid proberen. De zon is zo fel de laatste tijd.

1 like

Als het goed is komt m’n knuppelbox vandaag en ik vind het een beetje spannend hahaha :joy: ben zo benieuwd

Ik krijg vandaag weer plantjes binnen van onze eigen @Lula! Zal straks foto’s plaatsen. :blush:

1 like

Ik ben er heel blij mee! Zal zo nog even m’n bericht editen om te vragen welke plant wat is, bij de meeste staat gelukkig op de pot wat het is.
Vooral happy met de musa! Die heeft zelfs een nieuw blad eraan zitten die nog moet uitrollen :tada:

12 likes

Weet iemand welke dit zijn:

Die tweede is een aloe vera.

Ik zat er over te twijfelen! Er zit namelijk een andere aloë vera in, maar die ziet er wel anders uit :joy:

@C3PO bedankt! Ik zie nu idd dat het ook een aloë is :blush:

Die is mooi! Was deze ook €75? Ik ben er vanochtend geweest en de planten die er nog stonden waren heel zielig en bijna al het wit was al bruin. Heb dus maar niks gekocht. Enige mooie die er stond was een grotere variant van €175

1 like

ja was 75, volgens mij stonden er gister 3 van deze kleinere, en 2 grote van 175
jammer zeg maar ze hebben nog wel meer op kweek staan die ze volgens mij over een maand ofzo in de verkoop doen

Ik zat net over seks te lezen in het persoonlijke vraag topic dus ik dacht heh een knuppelbox? Is dat een surprisebox met allemaal dildo’s ofzo? :joy:

6 likes

Ze zijn weer mooi!!! :grimacing::grimacing::grimacing: @Lula

14 likes

Oeh ik heb dezelfde bestelling + wat extra’s :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Toen ik vroeg waar ze stonden was de dame zeer verbaasd over de plotselinge animo voor de planten :joy:. “Staan we ergens in een advertentie ofzo?”

Ze hadden inderdaad nog paar op kweek staan, dus wie weet

4 likes

Deze vriend vandaag gevonden bij de intratuin :smiley:

14 likes

Ja dhl was wat slomer dan normaal. Maar alsnog super snel! Je hebt net wat meer bijzondere keuze in je shop, dus zal zeker weer bestellen als je weer iets nieuws hebt.

1 like

Ik lees dus al een eeuw hier mee en dit is een van m’n favo topics :D. Wat een mooie planten hebben jullie allemaal :heart_eyes:. Ik heb zelf geen bijzondere planten maar wel een 3 jaar oude mega monstera die ik graag ter introductie even kom laten zien:

(Ze ondergaat momenteel een kaneelkuur om te kijken of ik de rouwvliegjes weg kan krijgen. Het lijkt effect te hebben!)

73 likes

@anon48189714 die is echt geweldig!

Ik heb net mijn monstera variegata verkocht. Hij sparkte toch geen joy bij mij. Heb er €10 meer voor gevraagd dan ik heb gekocht omdat hij ondertussen 1 nieuw blad erbij heeft en een tweede onderweg, maar denk dat ik makkelijk meer kon vragen want had hem binnen 5 minuten al verkocht en de man die heb had gekocht was echt dolblij ermee en heeft er net de regen ervoor getrotseerd.

Nu hoef ik tenminste niet meer bang te zijn dat hij ooit beestjes krijgt.

Ben nog wel mega blij met mijn maranta lemon lime :heart:

9 likes

Oké ik wil nu wel een mooie plant die niet dood gaat. Hebben jullie tips voor planten die tegen veel zon kunnen? (Raam op het noorden, geen gordijnen)