Je kunt voor alles m.b.t. tuinen ook daar terecht. Wij zien geen noodzaak voor een nieuw topic.
Noodzaak is misschien ook ietwat overdreven
Deze was eigenlijk €5,99 bij Lidl maar het meisje achter de kassa sloeg ‘m verkeerd aan dus hoefde ik maar €1,99 te betalen.

Bij de Intratuin Cruquius hadden ze niet in ieder geval, voor als iemand wilde gaan. Als troost nu dit plantje gehaald met nieuwe pot, wel bij een ander tuincentrum
Ja denk het ook. Toch jammer, het is wel mooi
Die middelste doet het ook heel goed bij mij maar wat ik zo mooi vind aan de jouwe is de combinatie met die pot. Het is net een waterval. Fantastisch!
Dat is een parthenocissus striata (suikerdruifje)
Jeej! Dankje
@Blm is geen probleem zolang het het oudste blad is! Net als zoals wij haren verliezen.
Niet alleen zielig maar ook afgrijselijk lelijk
Oeh! Welke intratuin was dit? Ik ben gisteren nog bij die in utrecht centrum geweest en heb ze daar niet gezien.
Hij zit aan de buitenkant van de stengel en is klein, dus dit is de oudste
Kan iemand mij helpen? Ik heb deze plantjes gekregen, maar ik weet niet wat het zijn.
En die met die uitlopers: kan ik die eraf halen? Kan ik daarmee stekken? Of vindt hij het fijn om die eraan te hebben?
Wow wat ben je snel. Thanks! Die is zo te zien wel leuk om op te hangen ook.
De onderste is een mother of thousands (kalanchoe daigremontiana).
De uitlopers van de graslelie zijn inderdaad stekjes waar je een nieuwe plant mee kunt beginnen. Je moet nog wel even wachten tot ze wat groter zijn, op een gegeven moment krijgen ze hun eigen worteltjes en dan zijn ze er klaar voor om van die stengel gehaald te worden. Je kunt ze dan gewoon losknippen en zelf in een potje zetten.
Thanks voor de info!
So pretty! Ik ben nog naar i ntraruin hier in de buurt gereden maar die hadden er helaas geen! Wel die philodendron white measure maar die vind ik niet zo leuk.