Ohh misschien is dat dan nog een optie!
Juist die zaadjes vind ik zo leuk, omdat het een soort kraslot is of het wel of niet wat wordt
Haha ja klinkt bekend! Moet wel zeggen dat het met zo’n water meter wel iets beter gaat, maar nog steeds geen exacte wetenschap hoor.
Misschien is het dan toch het weer en gebrek aan zon ofzo? Mijne is nu niet meer zo groot Denk anderhalve meter hoog. Ik kan me niet voorstellen dat het gebrek aan water is, want ik doe nu al ruim 3 maanden echt m’n best qua verzorging… ook voeding, dagelijks sprayen… Vandaag ook weer een takje eruit moeten knippen. Ik zie wel nieuwe bladeren maar eentje die nu begint uit te komen heeft ook al bruine randjes
Euhm ja stom hè! Iedere dag sta ik erbij te kijken en ik heb ook echt geen idee meer.
Heb je bakjes aan je verwarming hangen voor de luchtvochtigheid ?
Ja zo leuk! Die van mij ook
Misschien geef ik wel te veel water nu want ik kon zo’n stengeltje uit de grond trekken😬
Bakjes heb ik ook:(
Wat gaaf! Hele mooie ook. Heb je ook een paascactus met bloemetjes?
(En dit doet mij denken aan een van de eerste planten die ik had gekocht voor mijn studentenwoning. Een super leuke mini cactus met bloemen. Vond het wel gek want had wat op google gekeken en bloeiende cactussen zijn er niet heel veel enzo maar dacht zal wel.
Toen vertelde mijn bloemist dat er vaak nep bloemetje ingestoken worden. Dus ik thuis gelijk kijken, ZATEN DE BLOEMETJES OP HOUTEN STOKJES. Geen wonder dat ze na een jaar nog leefden ik maar denken zo goed te zorgen voor dat ding
Ik zie net dit. Ik weet wel wat ik de komende dagen met de ijs stokjes van de Sinterklaas surprise ga knutselen!
Alle bladeren vallen spontaan van mijn pannenkoek.
Zo was hij toen ik hem kocht
En nu is hij zo
Er groeit sinds kort wel een mini dus ik hoop dat ie daardoor weer wat voller wordt.
Die cactus hierboven is echt super leuk!
Ik heb vandaag wat tuinaankoopjes gedaan. (In een openlucht tuincentrum, zonder drukte)
We willen onze tuin nog flink aanpassen, maar ik kan niet nóg een zomer aan waar alleen onkruid groeit in de tuin. Dus ik heb nu plantjes gekocht die ik eventueel nog kan verplaatsen. De olijf en magnolia gaan nu eerst in een mooie bak.
Dit is het idee, en ik wil nog heel graag pioenrozen. Maar vraagje, gaat die lavendel heel gauw de lucht?
Ik heb geen idee wat voor soort cactus dit is, heb deze cadeau gekregen. Was de eerste keer ook verrast toen er een bloem op kwam. Vorig jaar alleen op 1 cactus bol bloemen gehad, nu zie ik op een tweede bol ook een beginnende bloem
Ik zou de groepjes planten niet zo kort op elkaar zetten, het gaat allemaal nog best wat groeien en zo staat het te dicht op elkaar.
Die grassen gaan denk ik meer de hoogte in dan deed lavendel, maar lavendel kan ook best in de breedte groeien
Mijn lavendel gaat echt alle kanten op
#weetje: ik meen me vaag te herinneren dat dat ooit een vakantiejob was van Anna Nooshin. Nepbloemetjes op cactussen prikken.
ohh leuk! zijn zaadjes! als het klinkt alsof er iemand een handje miniatuurknikkers door de kamer gooit zijn ze gesprongen
Ik raap ze van de grond als ik het hoor… en anders uit de robot stofzuiger bij het leeggooien van het bakje. Met er uit peuteren heb je misschien de kans dat ze nog niet rijp zijn?
Ik heb ook nog wat zaden liggen, mocht iemand interesse hebben!
Die blauwe grassen gaan niet echt de lucht in vond ik, worden wel wat breder. De lavendel groeit wel echt een stuk ieder seizoen maar met goed snoeien (niet te veel laten verhouten) kun je ze wel redelijk compact houden.
Wow wat ben je aan het doen?