Perfecte oplossing bij de action gevonden voor m’n stekjes: 2 kruidenrekjes haha
Oh wat ideaal!! Ga morgen eens kijken of ik er ook één kan scoren
Geen gedoe meer met shot glaasjes haha
Love it! Vet slim bedacht
Ik koop wel eens ChariTea puur omdat die glazen ook perfect zijn voor stekken😅
Ik koop mijn glaasjes bij de kringloop of gebruik oude glazen potten van soepsauzen of Remia mayolijn, maar deze vind ik ook erg mooi!
Ik weet dat je eigenlijk alleen moet verpotten in het voorjaar, maar ik ga zo toch wat verpotten. Ik had een zak potgrond meegenomen van het TC maar wat een zooi zeg. De grond slaat continue dicht en is keihard als ik de planten wat droger laat worden. Ik meng er altijd al perliet doorheen maar het mocht niet baten. Na het uitdrogen neemt de grond weer amper water op. Ik ga nu maar weer over op kokos. Wat gebruiken jullie voor kamerplanten?
Oooo welke plant is dit?
Ben een totale planten noob maar ben wel echt dol op groen in huis. Heb nu dus een hele grote ficus lyrata, een kleine monstera en op de slaapkamer een kokospalm.
Ik zou graag ook 1 of 2 kleinere planten in de badkamer willen, heeft iemand een advies? Ze moeten niet te groot worden…
Ja, deze is lief hè? Ik geloof dat iemand van hier 'm heeft want volgens mij zag ik hem hier voor het eerst.
Een Anthurium Clarinervium.
Ik heb zaadjes voor deze plant dus kan niet wachten tot het voorjaar wordt zodat ik kan zaaien (en dan hopen dat het kiemt enzo)
Het is wel echt een buitenplant hè? Jammer.
Prachtig! En zo te lezen ook een goeie voor in de badkamer.
Is dat zo? Ik dacht gewoon voor binnen namelijk haha
Oh dat dacht ik omdat je specifiek op het voorjaar wacht.
Ohh zo! Nee ik wacht tot het voorjaar omdat ik denk dat alles dan wel wat beter aanslaat dan midden in de winter aangezien nu alles in de overwinteringsstand staat
Meestal wordt deze als knolletjes verkocht! En dan gaan ze weer in winterslaap en komen ze in de lente op.
Die timelaps is zo gaaf om te zien! Mag ik vragen wat het tijdsbestek was?