Je hebt het nu steeds over dat het overdreven is dat ze niet komt vanwege die verjaardag maar je snapt toch wel dat er gezien de huidige situatie rondom Harry en Meghan veel meer achter zit dan dat?
Zijn de andere royals al binnen? MƔxima en Spanje enzo?
Haat is een heel groot woord. Waarom mogen er negatieve dingen gezegd worden over Camilla maar niet over Meghan?
Die zijn er al. Trudeau kwam net terug aan. Denk half uurtje terug
Volgens mij gingen die vanaf 11:20 naar binnen,maar denk niet dat we dat gaan zien vanwege deze koetsrit
Ja dat is denk ik ook de reden om niet te komen, de verjaardag kwam goed uit als excuus
Trudeau is geen royal, de politici zijn meestal eerder dan de andere koninklijke families
Ja vooral dat ene paard met die 2 trommels, die loopt hele tijd dwars.
Zo zielig die paarden ik heb nu meerdere gezien die onrustig werden en dat de camera dan wegdraait
Ik ben vooral benieuwd naar wat Kate aanheeft en ik kijk vooral voor het ceremoniƫle aspect eigenlijk want ik heb niet zo veel met Charles en Camilla
Ik kijk naar BBC en daar zei die vrouw al gelijk ja deze paarden zijn getraind om door herrie heen te lopen en ze krijgen straks een pauze .
Charles lijkt mij ook echt iemand die een hele drama kan schoppen omdat de paarden niet netjes op een rij lopen de hele tijd. Maar dat maak ik op door hoe hij gepresenteerd werd in de the Crown.
En ik spreek jou aan omdat ik het irritant vind dat jij suggereert dat ik een Meghan hater ben.
Ik denk dat Harry wel een logische plek heeft, Andrew zit veel verder naar de zijkant en meer buiten beeld. Desondanks nog steeds raar natuurlijk
Zo raar dat William en Kate er nog niet zijn?
Edit: nevermind haha
Vraag het me ook af, lijkt er heel hard op.
Ja! Hij is onderdeel van de processie
Wat een poespas al die tierelantijnen haha, dan is Nederland toch soberder
Ik voelde ook bijna een soort medeleven of iets in die trant toen ik hem zag zitten achter dat glas in die koets in zān pakkie haha. Weet niet waarom
Toen Harry met de persoon naast hem aan het giechelen was. Had zoān vlieg op de muur willen zijn.