Het Royals topic

Ik denk dat die artiesten, net zoals heel veel mensen, gewoon niks hebben met Charles & Camilla

2 likes

Ik wilde net zeggen, ik kan genoeg redenen bedenken waarom je je als artiest niet met de koninklijke familie wil verbinden :sweat_smile:

3 likes

Ik bedoel meer dat het over de hele wereld wordt uitgezonden.

1 like

Wat ontzettend saai als je al in de Westminster Abbey zit en daar gewoon een uur of wat moet wachten.

2 likes

Ja dat is wel zo, maar het is en blijft verbonden aan dit instituut/dit evenement en dat zal dus niet iedereen het waard vinden in PR waarde/geld omdat ook niet iedereen het als iets positiefs ziet hieraan mee te doen.

Ze zeiden net dat de eerste mensen daar al rond 7 uur ofzo moesten zijn. Ik hoop dat ze flink snacks bij zich hebben.

3 likes

Ik denk dat er genoeg te zien en te luisteren valt. Straks de hele parade van staatshoofden die voorbij loopt.

Ik kijk wel uit naar wat Kate draagt :smile: en dat moment van de vorige kroning dat als Charles gekroond word alle anderen ook een kroon opzetten… is dat nu ook?

Ja maar de staatshoofden en royals komen allemaal straks vlak achter elkaar aan.

Als je daar al sinds 7 uur zit wat hierboven mij ook benoemd wordt dan is het een saaie bedoeling tot een uur of 10.30? Ik zie maar weinig gezichten echt verheugd naar de klassieke muziek luisteren.

1 like

Ik zit ook klaar met lekkere broodjes en heb zelfs een gebakje gekocht voor straks hahaha :crown:

Ik kijk op BBC. Tegelijkertijd even kijken of ik er nog een leuk lesidee voor volgende week uit kan halen haha

4 likes

Toen ik jouw berichtje las dacht ik ā€œhet zal welā€. Maar ik zet net de tv aan, jezuuuuus die extensions inderdaad. Wat erg :scream:

1 like

ja het ziet er echt heel lelijk uit, wat dacht zij toe ze voor de spiegel zat?

3 likes

Wat een vlaggenfeestje dit!

2 likes

Nou ja en daarnaast ook een haarstylist, visagist en de redactie die dat moet opvallen toch? Zit best wat voorbereiding in deze verslaggeving denk ik.

1 like

Ik vind het sneu voor Archie (zoon van Harry en Meghan) die vandaag jarig is dat zijn vader er niet is op zijn verjaardag 🄹

2 likes

hij gaat heel snel terugvliegen toch, om er toch nog op tijd bij te zijn, volgens mij zit ie twee uur nadat charles de kroon op zijn hoofd heeft gehad alweer in het vliegtuig terug.

3 likes

Dat denk ik ook, zoveel kinderen die jarig zijn op een dag dat niet iedereen erbij kan zijn en dat het dan op een andere dag gevierd wordt. Vindt het overdreven dat Meghan daarom niet is gekomen, denk dat het gewoon goed uitkwam

1 like

Ik denk wel dat ze haar hebben uitgenodigd maar ik denk dat er voor haar niks te winnen was om te komen. Ik vond het echt niet kunnen dat ze dingen openbaar maakte wat prive gebeurde tussen haar en Kate en William, denk dat ze niet hartelijk ontvangen zou worden

1 like

Ik kan mij ook heeel goed voorstellen dat Kate en William geen zin in haar hadden

Ik vind de obsessie van het Westen met verjaardagen zo overdreven. Toen ik vroeger jarig was op een werkdag vierden we het altijd in het weekend omdat mijn vader avondshiften werkte, ik heb er geen trauma van opgelopen.

4 likes

Ik heb het ook te doen met die paarden, denk dat het heel stressvol is voor ze.

1 like