Kan me ook voorstellen dat je geen zin hebt in een kroningsfeestje de week of maand nadat je eigen moeder is overleden
En om de bankholiday op een (mogelijk) warmere dag te laten vallen dan in de herfst of winter en er waren in 2022 al twee extra bankholidays voor elizabeth in juni voor haar jubileum en in september voor haar overlijden. Hoewel drie vrije maandagen in mei ook weer wat veel is en later in de zomer ook wel leuk was geweest
Interessante longread geschreven door de ghostwriter van Harry voor Spare in The New Yorker:
Over hoe hij meer waardering kreeg voor Harry, en meer van hem begreep toen hij door paparazzi werd gevolgd en niet kon reageren op foutieve berichten in de media.
Ik blijf het echt ongelofelijk vinden die hele paparazzi business. Is het dan niet genoeg om gewoon bij aankomst/vertrek te fotograferen? En tijdens het evenement? Hoeveel meer foto’s wil je nog schieten dat het weer tot een achtervolging moet leiden?!
Prins Harry en Meghan Markle in auto opgejaagd door paparazzi: ‘Bijna fataal’ Prins Harry en Meghan Markle in auto opgejaagd door paparazzi: 'Bijna fataal' | Koningshuis | NU.nl
Dit is echt weer zo’n sensatie verhaal; bijna ongeluk, ternauwernood overleefd. Ze hebben de dood in de ogen gekeken. Je laat je opjagen. Niemand kan jou dwingen opeens (te) hard te rijden.
Tuurlijk ze hebben het verzonnen. Waar lees jij dat ze te hard hebben gereden? Ook verzonnen?
Zeg dat maar tegen Diana.
O nee, dat kan niet wat ze is dood omdat ze werd opgejaagd door paparazzi
Dan verhuis je naar de andere kant van de wereld om te ontsnappen aan de Britse paparazzi en dan zit die van Amerika achter je aan. Paparazzi is echt walgelijk…
Aan de andere kant, ze kruipen naar mijn mening ook wel heel erg snel in de slachtofferrol en dan neem je een reactie van hun woordvoerder nogal snel met een korrel zout. Wat dan wel erg is als blijkt dat iets effectief levensbedreigend is en niemand je nog gelooft.
Het lijkt zo simpel: zet de auto stil en bel de politie. Wel echt heftig voor ze zeg.
Als je in LA gaat wonen, continue de media zelf ook opzoekt dan blijft paparazzi in je geïnteresseerd. Dat hele Meghan vergelijken met Diana die ook achtervolgd werd en waarbij het fataal werd vind ik erg. Meghan is Diana niet, niet te vergelijken. Ik snap nooit waarom er van Beyonce haast nooit paparazzi fotos zijn en van Meghan en Harry wel, terwijl Beyonce veel bekender is.
Ik ga er vanuit dat het Britse paps zijn, aangezien de foto’s alleen gepubliceerd zijn in de daily mail en nog een andere britse tabloid. Niet in de amerikaanse bladen
Ze wonen niet in LA maar 2 uur rijden verderop. En continue de media opzoeken? Meghan is voor het eerst sinds december weer aan het werk gegaan deze week?
Kan je begrijpen dat Harry zelf de vergelijking maakt met zijn moeder aangezien zij ook achtervolgd werd, en hij dit nu voor de 2e keer in zijn leven meemaakt? Dat is nogal een trigger
Daarnaast denk ik dat Beyonce misschien wel bij een groter publiek bekend is, maar vrij weinig mensen foto’s van haar interesseren. Voor leden van de koninklijke familie is die interesse veel groter dan voor een zangeres.
Ik ben heel erg benieuwd naar de CCTV beelden van de twee uur durende achtervolging. Bijzonder dat ze in die twee uur niet de politie hebben gebeld en dat die langs is geweest. Het enige wat we hebben is een uitspraak van hun publicist, waar is het bewijs? En ik lees ergens dat ze in een taxi zijn gestapt, waarom geen beveiligde auto? En waar in New York kan je zo hard rijden en nogmaals waar zijn de beelden??
Zie hier de politie die is gebeld en op de melding is afgekomen.
Zie hier de verklaring van een van de beveiligers. https://twitter.com/cnnipr/status/1658886437415026702?s=46&t=_4L_b5Y7QP170Nj_snq-8g
En hier verklaring van de burgermeester van New York.
Ze zijn eerst in een beveiligde auto gestapt na het evenement, om later over te stappen in een taxi om zo minder op te vallen in het New Yorkse verkeer. Ook dat is op beelden te zien. https://twitter.com/gabsxo3/status/1658858929437253639?s=46&t=_4L_b5Y7QP170Nj_snq-8g
Als ik jou was zou ik even wat research gaan doen voordat je je ergens over uitlaat.
Ik denk dat jullie onderschatten hoe heftig paparazzi kan zijn. Continu overal altijd. Dat is gevaarlijk in het verkeer. Snap niet dat er nog geen regels over zijn
De burgermeester heeft gezegd dat hij het moeilijk te geloven vindt dat het 2 uur duurde en de taxichauffeur heeft gezegd dat het overdreven was. Geloof jij echt dat ze twee uur achter elkaar achtervolgd waren, vind je het niet raar dat daar geen beelden van zijn die bewijzen dat het twee uur duurde? Dit is dezelfde vrouw die beweerde dat Archie dood had kunnen zijn door een brand.
Ik ga niet eens meer op jou in want het heeft toch geen zin, bye
Dezelfde reden als waarom anderen Meghan haten en het begint met een r
Ga je nou echt de racisme kaart spelen? Heb het idee dat anderen geobsedeerd zijn en alleen positieve dingen over haar zeggen.
Waarom gaan jullie nog in op haar? Gewoon negeren.