Vinden de meeste mensen niet zowel het Britse Koninghuis als ook H&M beiden kut?
Ik zie eigenlijk geen enkele likable kant, ze moeten allemaal oprotten toch met hun rijkdom en gezeik. Fok ze allemaal.
Vinden de meeste mensen niet zowel het Britse Koninghuis als ook H&M beiden kut?
Ik zie eigenlijk geen enkele likable kant, ze moeten allemaal oprotten toch met hun rijkdom en gezeik. Fok ze allemaal.
Tja maar hij wacht er al z’n hele leven op en werd er z’n hele leven op voorbereid. Lijkt me moeilijk om dan te zeggen: ah doe toch maar niet.
Wat zou hij trouwens gedacht hebben toen Beatrix aftrad ten gunste van WA? Damn mother, I want that too xD
Beetje respect voor de Robe of Righteousness graag!
Wow maar echt
Oke het zal vast niets zijn maar ik heb nu al 2x in korte tijd online gelezen dat het huwelijk tussen Harry & Meghan aan een draadje hangt en dat er zelfs al een scheidingsadvocaat aangesteld zou zijn.
Oke maar je wilt het toch ff kwijt ook al is het niks
Ja, het had ook in boulevard-topic gekund hoor.
Maar ik mis je punt denk ik, of mag er alleen gepost worden als nieuws bevestigd is?
En ik zeg dat vast niets zal zijn,niet dat het niets is.
Die man van dat rtl boulevard fragmentje zegt letterlijk dat de roddel wss niet waar is🤣
Dat zeg ik ook, alleen wellicht minder expliciet.
Nou ja we gaan het zien.
Volgt iemand de rechtzaak van Harry? Als ik op twitter lees dan komt hij best onvoorbereid over
Ik vind Megan er hier zo knap uitzien! Heb ik wel vaker met filmsterren en royals enzo, ik vind dat ze er in hun vrije tijd vaak veel leuker uitzien
Vooral superkut, zo’n foto van dat kind die gewoon kind is en nu weer een soort vehikel voor jan en allemaal om zich aan te vergapen. Haat het.
Vooral die opmerkingen over wat voor kleine rebel hij wel niet is (of gaat worden), net prins Harry, mama Catherine kan hem niet in bedwing houden etc. Of erger, wat hem allemaal wel niet zou mankeren. Een greep uit de reacties wanneer het ceremonies en dergelijke betreft.
Het is een fucking kind😅
Als het die van mij was dan werd hij waarsch neuspeuterend met zijn broek op zijn enkels gefilmd terwijl hij in een of andere dure gouden vaas pieste ofzo
Ja precies, vind het zo raar hoe genormaliseerd het is dat men maar alles kan vinden en roepen over kinderen alsof ze (en dat zijn ze in dit geval dus in principe ook) eigendom zijn van iedereen. Echt horror vind ik het.
En dan te bedenken dat er zoveel influencers zijn die dit dus vrijwillig doen…
Je hebt gelijk, ik heb het weggehaald.
Zomerse shoot van de familie. Het waaide alleen flink, maar geeft wel iets minder statisch aan de shoot. Leuke foto’s. En Mambo steelt ook de show!
Ik vind dit echt 1 van de leukste shoots geloof ik, lekker nonchalant
Ik vond de interviews heel leuk, viel mij op hoe veel de zussen van elkaar houden. En Alexia kan zich heel goed verwoorden, vond haar antwoorden op social media vragen heel goed.
Ja dit stukje vond ik ook erg mooi om te zien!
Ja, zeker mooi. En ook heel eerlijk hoe ze zegt dat ze niet haar in schoenen zou willen staan.
Ik denk dat Alexia erg blij is dat zij niet de troonopvolger is, zoals vaak bij “de tweede” in lijn.