Vind Amalia er zo prachtig uitzien vandaag op Prinsjesdag!
Is het een jurk of jumpsuit?
Jurk!
Viel me bij de balkonscene op dat Alexia bijvoorbeeld maar 1 handschoentje draagt.
Heb net zitten lezen en dat wist ik nog niet;
Dit doen ze om hun moeder na te doen, die draagt altijd 1 handschoentje als statement (en zet daarmee een bepaalde trend) Omdat ze daarmee een goede hand kan geven, in haar ogen een warme handdruk van vlees en bloed.
Ik leef wat dit betreft wel onder een steen, dus wellicht bij jullie allang bekend haha.
Vonden jullie WA ook zo emotioneel ogen tijdens de balkonscene? Ben dan gelijk benieuwd waarom hij dat was
Ik denk dat je de opluchting zag. Vorig jaar werden ze uitgejoeld door demonstranten tegen het koningshuis. Dit jaar was het rustig.
Ik zou ook emotioneel zijn als ik zo’n troonrede/boodschap moest voorlezen
Ik keek vandaag de uitzending met een VVD-er die opmerkte dat de koning zelden zo goed uit z’n woorden kwam, en dus de conclusie trok dat hij zich kan vinden in deze troonrede
Als de koning links, progressief en/of sociaal zou zijn zou hij zichzelf afschaffen
Enigszins eens, hoor. Maar er zit nog wel een groot gebied tussen extreem rechts en links/progressief. En ik zou als ik VVDer was ook wel weten wat ik zou zeggen haha.
Nou dit. Hij heeft net moeten voorlezen hoe het land naar de tyfus gaat. Al zal het hem misschien niet deren, want zij gaan er op vooruit las ik.
Wauw, heel chic!
Wauw zij heeft echt van die prachtige sprekende ogen.
Heb trouwens gisteren pas die documentaire over prjns bernhard gekeken maar werd er gewoon een beetje naar van. Medelijden met Juliana.
Volgens mij was rebelse Juliana beter af geweest zonder man
Pff hahahaha is dit een grap? Er is niets rebels aan haar. Meest saaie ooit
Nee juist niet. Misschien denk jij bij rebels aan punker zijn of vuurwerkbommen gooien, maar voor haar tijd was Juliana als jonge prinses best rebels. Tegen haar moeders wensen in gedroeg ze zich niet netjes (tegen etiquette in) om niet in de smaak te vallen bij Karl. Dat is rebels. Zeker als dit betekent dat jouw familie geen troonopvolger meer kan leveren.
Je kunt zelfs zeggen dat ze rebels was in de manier waarop ze met het volk omging en zich mevrouw liet noemen ipv majesteit.
Ik vind het echt verschrikkelijk hoe sommige journalisten zijn in het seksualiseren van vrouwen op de dag dat ze 18 worden. Ik vind zo een artikel echt niet kunnen.
Dan noem je er ook wel eentje, de mediacourant met als bron de Story
En door de link hier te plaatsen help je ze alweer aan 30 views
Verwijderd