Het Royals topic

Zag de video net, verschrikkelijk zeg. Wat een drama in de familie. Hopelijk komen Kate en Charles er beiden weer goed bovenop.

5 likes

Ik zag het ook net. Wat erg :frowning:

1 like

Wat vreselijk. Zo dapper hoe ze het, na al die idiote theorieën online, met de wereld deelt. Ik moest ervan huilen😩

3 likes

Dit vooral. Nee dit gaat even niet over jou :joy:

1 like

Eens hoor, maar die actie met die gephotoshopte foto bijvoorbeeld is toch wel een beetje gek? Heeft bijna als olie op het vuur gewerkt, al zullen ze niet gedacht hebben dat dat uit zou komen. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze dit niet breed wilden delen, maar dan is dit toch wel een gekke tussenweg

7 likes

De royal family shopt al jaren foto’s en doet dat slecht. En daar zijn ze altijd mee weg gekomen, dus niemand daar had verwacht dat het nu tegen zich zou keren.

Inderdaad dit. Een beetje endometriose of een operatie in het baarmoeder gebied, moet je niet over zeuren.

De mensen die nu het hardst roepen dat het verschrikkelijk is allemaal, zijn dezelfde mensen die eerder het vuurtje opstookten.

4 likes

My god kom net langs een tiktok van een of andere domme doos die ervan overtuigd is dat die video van Kate AI is :sob::sob::sob:

1 like

Meine gute daar kwam mn zusje ook al mee aanzetten pff

2 likes

Ik vind het zo sneu voor Alexia dat ze zo wordt afgezeken dat ze zo arrogant is. Denk dat haar standaard gezichtsuitdrukking ongeïnteresseerd overkomt. Maar in dit interview denk ik, jeetje wat voor een mediatraining krijgen zij, alle spontaniteit is weg https://twitter.com/yitzhak_co23261/status/1784215273832091842/mediaViewer?currentTweet=1784215273832091842&currentTweetUser=yitzhak_co23261

3 likes

Ik zou als ik uren daarbij zou moeten lopen ook zo kijken. En dat heeft niks met arrogantie te maken, maar met onzekerheid en mij geen houding weten te geven. Mijn gezicht staat vaak ook wat bozig en daar is dan ook commentaar op. Maar dat is gewoon mijn neutrale gezicht.

Die mensen die al dat commentaar hebben zouden zelf eens in haar schoenen moeten staan en daar rond moeten lopen.

3 likes

Ik vind zon uitstraling meer typerend voor bijna ieder meisje van die leeftijd die nog aan t zoeken is ofzo.

16 likes

Ik belande op het social media algoritme rondom de royals en alles waar het over gaat is uiterlijk van die meiden. En dat Alexia het knapste is, en hoe ze opdrogen, Ergernis van mij… :roll_eyes:

7 likes

Ja dat denk ik ook, daarom vind ik het zo lullig dat ze zoveel shit over zich heen krijgt. Ze is maar 18

2 likes

Alexia en de vrouw die Máxima speelt in die serie lijken echt heel erg op elkaar, veel meer dan ze op Máxima lijkt.

Vond ik wel grappig.

8 likes

Ik zag een foto van jonge Maxima en daar vind ik haar best wel op de actrice lijken

Ik vind de serie tot nu toe nog niet heel overtuigend trouwens haha, maar toch wel leuk om te kijken

6 likes

Vind ik ook! Vind haar helemaal niet op Alexia lijken haha. Ik vind die actrice wel op Claire (Lucia) de influencer lijken :sweat_smile:

2 likes

Vind die serie echt heel voorspelbaar, maar stiekem toch wel leuk om te kijken

1 like

Ik moet de hele tijd aan Yvonne Coldeweijer denken.

8 likes

Oh ik ben zelf juist erg benieuwd of ze samen eindigen

9 likes

Leuke zomerse shoot, en zo schattig weer met Mambo!

11 likes