Het Royals topic

Ik las dat er om 17:00 britse tijd een perbericht komt

Eerlijk gezegd zou het me ook niks verbazen als het een hoax is.

Dat heeft hij toch al gedaan?

1 like

Ja klopt maar dat hij ook niet meer naar familieverplichtingen gaat zoals bruiloften enz. Nouja, ik zou het anders ook niet weten.

Hopelijk heb je gelijk

Ik hoop ook dat het een hoax is, op de een of andere manier vind ik hem zo’n lieffie net als prins Claus. Geen idee of hij in werkelijkheid een idioot is geweest?
Maaarrr wat @Oprah ook al zegt, hij is al aardig op leeftijd dus het is niet heel schokkend als hij inderdaad is overleden.

3 likes

Is er al iets bekend? Ik kan er niks over vinden. Toch een hoax dan?

Ja lijkt het wel op :sweat_smile:

Ik zag gisteren trouwens iemand rondlopen met zo’n plastic shopper met de beeltenis van Kate en William. Zo random. Ik wil later echt in tweedehands zaakjes al die koffie kopjes en bordjes die over het koninklijk huis gaan verzamelen :stuck_out_tongue:

Jaaaa, zo leuk!

edit: o oeps ik zie dat het Boulevard topic er al vol mee staat. Late to the party joeeee

9 likes

Beter om hier door te kletsen toch? Op de foto’s van vandaag zie je echt al een klein buikje bij Meghan! :heart_eyes:
Ze zien er ook zo verliefd uit.

WimLex en Max Zijn op bezoek bij Queen E. Erg leuk filmpje op de instagram theroyalfamily waar Charles en Camilla moeten buigen/hoe je het ook wilt noemen voor W-A en Max. Vind wie buigt voor wie altijd erg interessant haha.


Ik vind deze foto echt hilarisch, zij is zo klein en WA lijkt nu helemaal zo’n Hollandse reus :joy:

33 likes

Hahaha love it!!

1 like

Daar is de Stuart-diamant! :gem::gem:

15 likes


En een PRACHTIGE jurk!! :heart_eyes:
Ennn die Britten zijn zo klein! Haha.

22 likes

Hehh is hier niets geplaatst? (Of staat het stiekem in een ander topic?)

Plaatjes:
Willem met knappe Max en knappe dochters :heart:

Mijn lievelings: Marilène en Maurits

Bril (WHY?) (Weet niet of deze foto van vandaag is maar dit is wat ik vond op Bernard bril)

Edit: hoooooo wacht, Laurentien vergeten. Love her.

12 likes

Zou Megan al bevallen zijn?

3 likes

Oeee ja spannend! Las net op een site dat betrouwbare bronnen zeggen dat ze inderdaad nu ongeveer uitgerekend zou moeten zijn.

De baby van Harry en Meghan is een:

  • Jongen
  • Meisje

0 stemmers

Ik verwacht van wel! En dat er dan aanstaande maandag een officieel aankondiging komt van Kensington Palace.