Het Royals topic

Denk hetzelfde! Eerst het weekend erover heen laten gaan. We zullen het zien!

4 likes

Jaaaa! Had stiekem wel gehoopt op een meisje dat dan Diana zou gaan heten. Ben heel benieuwd naar de naam!

1 like

In de media wordt constant benadrukt dat de baby geen koninklijke titel zal krijgen (dus geen his royal highness en ook geen prins), omdat het daarvoor te ver van de troonopvolging af staat, maar weet iemand waarom de prinsessen eugenie en Beatrice destijds als dochters van de tweede zoon van queen Elizabeth wel de titel prinses kregen? Die situatie is met Harry (tweede zoon van toekomstige koning Charles) vergelijkbaar.

Kan, maar dat verklaart nog niet waarom de kinderen van anne en edward dan ook geen prinsen/prinsessen zijn

Zover ik gelezen heb, beslist de queen en luistert ze ook naar de wensen van de ouders.

Archie Harrison is het geworden!

12 likes

Niet wat ik had verwacht maar ik vind het wel mooi!

Ik vind Harrison het leukste; creatief met Harry.

2 likes

Ik vind dat juist een beetje cheesy :see_no_evil:

1 like

Haha niks smaakgevoeliger (is that a word) dan een naam!

1 like

Nou ja, ik vind Harrison als naam op zich gewoon wel leuk, het is echt alleen dat het zo ā€œHarryā€™s sonā€ is wat ik cheesy vind haha!

3 likes

vind ik ook hoor :joy: Iā€™m harry and this is my son Harrison :grimacing:
Maarja ze zullen hem Archie noemen denk ik en dat vind ik echt cute. Ondanks Riverdaleā€¦

2 likes

Het kind overleeft de serie waarschijnlijk wel, dus de associatie zal vast niet zo lang zal blijven hangen :wink:

Samenvatting

Ik kijk Riverdale niet trouwens, is het een bad guy daarin ofzo?

Nee totaal niet haha, die guy heeft wel rood haar.

2 likes

Grapje hoop ik?

5 likes

Ze heeft ondanks het team wel ~48 uur daarvoor een kind gebaard, dat ze er Ć¼berhaupt staat is een prestatie.

5 likes

Volgens mij omdat die Andrew er echt op stond dat zijn dochters een titel moesten hebben.

Helder! Ik begreep inmiddels ook dat Archie automatisch prins wordt als Charles koning wordt, mits Harry en Meghan dat niet afslaan (wat ik wel verwacht).

1 like