Het Royals topic

Ja ik vind het echt triest hoor, ze had in die trailers nog geen woord gezegd en nu wordt ze weer zo aangevallen door The Firm om iets wat in 2018 is voorgekomen. Voor zover het überhaupt heeft plaatsgevonden. Ze heeft al meerdere keren gezegd dat dit de vorige keer toen ze zwanger was echt niet te doen was en het niet goed met haar ging, en nu doen ze precies hetzelfde

En ik denk dat ze wel betere dingen kunnen onderzoeken daar zoals de relaties met Epstein binnen die familie

13 likes

Ja, zo walgelijk dat je over Andrew & Epstein nooit echt iets gehoord hebt en Meghan nu als een misdadiger wordt behandeld.
Die familie wordt steeds enger en enger.

20 likes

Ja hoe verrot is dit?!

2 likes

Ook al gaat the crown niet zo dichtbij het heden door, scenario technisch is deze familie wel echt the gift that keeps on giving :face_with_hand_over_mouth::popcorn:

12 likes

Nou inderdaad, ze zijn lekker selectief met al die schandalen…

Heel benieuwd naar het interview bij Oprah

Vooral dit ja, dat vind ik echt kwalijk dat dat relatief snel ‘uitgedooft’ is en (voor zover ik weet) relatief weinig gevolgen heeft gehad. Of is er nog onderzoek bezig?

Vind de koppen op Daily Mail ook wel echt heel vuil de laatste dagen. Gaat het nu ineens over ‘bloeddiamant’ oorbellen die ze heeft en de een na de andere ‘royal biographer’ die zeggen dat ze een grote fout maken etc.

Ik volg dit gedoe al een tijdje via Tattle, guilty pleasure.
Kijk dit plaatje dan:

'Privacy'

Ben het er wel mee eens. Ze zijn allemaal absoluut geen heilig boontje, maar als je zo graag out of the picture wil zijn dan is dit toch niet de manier? Wel smullen geblazen in ieder geval :joy:.

6 likes

Wilde ik net in het boulevard topic al zeggen, maar het komt dinsdagavond op Net5 he (20:30), niet woensdag.

3 likes

Ohhh! Woensdag leek mij al zo laat als het vannacht al in Amerika uitgezonden word. Ik ben ook zo benieuwd. Ik ben wel pro meghan, haha.

1 like

Ik heb ook Één op KPN maar zie het niet in de tv gids op de afstandsbediening. Hoe laat is het?

Dank je!
Deze Één toch? Bij mij staat het programma #weetikveel, vreemd!

Maar waar haal je het vandaan dat ze zo graag out of the picture willen leven? Ze willen ZELF kunnen beslissen wat er van ze naar buiten wordt gebracht, en niet iedere dag met de meest absurde roddels op de voorpagina staan. Ze hebben nooit gezegd dat ze niet meer publiek zullen leven.

Wat gek! Het is wel dezelfde zender zo te zien. Ga morgen gewoon kijken of het erop komt. Zal wel denk ik. Bedankt voor het checken!

1 like

Ik heb ook even online alvast wat gelezen. Inderdaad heftig. Heel benieuwd (en een beetje angstig) wat de britse tabloids hier weer van gaan maken…

2 likes

Eigenlijk is het vrij bizar dat ze zo afgerekend worden op hun vertrek. Hij is toevallig in die familie geboren maar dat betekent niet dat de rol die dat van je vraagt ook bij je past of je gelukkig maakt. Ik vind het bewonderingswaardig dat William of andere leden van een koninklijkhuis hun plichtsbesef boven hun eventuele persoonlijke verlangens kunnen stellen (of misschien doen ze het gewoon graag, dat kan ook). Uiteindelijk is het toch gewoon heel menselijk dat je een leven wil waar je gelukkig van word. Van elke andere familie zou dat als gezond en geaccepteerd gezien worden denk ik, maar omdat zij toevallig in die rol geboren/getrouwd zijn niet? Of specifiek niet omdat het om Meghan gaat, die kiest voor haar eigen geluk?

Weet iemand toevallig of het interview ergens in een schimmig hoekje van het internet te zien is? Ik kan niks vinden

10 likes

Hier vraag me wel iets over af (buiten dat het shocking is dat huidskleur een zorg zou zijn). Want er word in media gesuggereerd dat hem de titel prins is ontzegd en dat dat afwijkt van protocol, maar wat ik begreep is dat een kind van Harry die titel sowieso niet zou ontvangen.

1 like

De kinderen van Andrew hebben ook de titel van prinses. En Andrew is het 3e kind van de queen. Volgens mij mogen ze zelf bepalen welke titel het kind krijgt. De kinderen van prinses Anne hebben dan weer geen titel als prins/prinses.

Hier word het uitgelegd: https://royalcentral.co.uk/uk/sussex/will-archie-harrison-mountbatten-windsor-ever-be-a-prince-2-156679/

Alleen de kinderen van de oudste zoon van de Prince of Wales (Charles dus) krijgen de HRH/ rins(es) titel (in 2012 geregeld). Kinderen van Harry zouden dus sowieso geen HRH/Prins(es) titel krijgen, maar wel andere titels (Lord bijv.). H&M hebben er voor gekozen om dat laatste dus niet te doen.

Als Charles koning word en Wlliam & Harry dus iets ‘omhoog schuiven’ in de lijn, krijgen de kinderen van Harry in principe wél de koninklijke HRH titel. Mara omdat ze geen lid meer zijn van de royals is at onwaarschijnlijk.

Maar de prins(es) titel is dus niet vanwege huidskleur oid, het is protocol.

2 likes

Vind de dingen die gezegd worden in de fragmenten die nu vrijgegeven zijn wel echt shocking. Zo’n extreem ongezonde en schadelijke omgeving. Ben heel benieuwd hoe/of het koninklijk huis gaat reageren want dit is niet best.

2 likes

Ik lees ook op tattle in het topic over Harry en meghan en jemig ze haten Meghan daar wel echt.