Die meiden denken fuck my life 

Leuk met zo’n korte rok, ik had geweigerd haha. 
Hahah zo vreselijk dit. Het is echt ongemakkelijk
Amalia met al die tasjes 

Haha dit is heerlijke tv vind ik, ik heb eigenlijk de indruk dat die meiden blij zijn dat ze ff iets actiefs doen
‘Heel mooi!’
aaaaauuuu 
Maar als niet Eindhovenaren, wat hebben jullie nou van Eindhoven gezien? Een stofzuigerrace en mensen die niet kunnen zingen 
Zo ironisch dat dat meisje zong “why don’t you like me” hahahah 
Of hoorde ik dat er in, ken de tekst niet
Haha Alexia zei iets van ‘super mooi gezongen zoals net’ met een lachje en Ariane moest ook lachen.
Ohhh die ongemakkelijk geforceerde lach van WA hahahaha
Hahahaha love die meid die presenteerde aan die tafel
Ik vond als puber de standaard familieverjaardagen al een marteling, laat staan zo’n dag als dit. En dan ook nog lief moeten blijven lachen de hele tijd.
Gelukkig voor die meiden wordt er geen schaal kleffe worst en kaas doorgegeven nu
Alexia rockt de dispuutsstem al lekker
Heerlijk om haar sass te zien haha
Maar ook geen friettafel met de rest van de kinderen terwijl de volwassenen saai zitten te doen aan hun grotemensentafel. Ik zou denk een flesje oranjebitter in die handtasjes doen en tussendoor stiekem met de zussen dopjes nemen om het nog een beetje draaglijk te maken. Maarja misschien maar goed dat ik geen prinses ben.
‘Een beetje reizen, de wereld ontdekken’ en Maxima denkt direct: die gaan we ff corrigeren.
Ah wat een schatje is ariane
Haha die journalist vroeg ‘hoe is het om ze alledrie op een andere manier te begeleiden’ en WA zijn reactie daarop gaat over corona en koningsdag in Eindhoven?
Haha goeie god dit lijkt op een boomer die net alle snufjes van powerpoint heeft ontdekt en all out is gegaan
Oke dit is een soort efteling a la de tueindhoven