Dit gaat echt te fur
Niet iemand van de design academy
Ik ben echt fan van Amalia als toekomstig staatshoofd, maar is vast een onpopulaire mening. Ik vind het een leuke chick
Het is bijna luckytv dit. Ik snap wel waarom Willie daar niet vol enthousiasme zit. âWtf nemen die mensen me in de maling ofzoâ
Hij moet ook niet té enthousiast zijn, straks denken ze dat dit voor herhaling vatbaar is omdat de koning het zo gezel vond.
Hij heeft wel nog wat in te halen volgens de NOS peilingen! Hopelijk krijgen we straks een update.
Ja klopt. Heel open. Vind alexia stugger overkomen.
Die meiden denken fuck my life
Leuk met zoân korte rok, ik had geweigerd haha.
Hahah zo vreselijk dit. Het is echt ongemakkelijk
Amalia met al die tasjes
Haha dit is heerlijke tv vind ik, ik heb eigenlijk de indruk dat die meiden blij zijn dat ze ff iets actiefs doen
âHeel mooi!â
aaaaauuuu
Maar als niet Eindhovenaren, wat hebben jullie nou van Eindhoven gezien? Een stofzuigerrace en mensen die niet kunnen zingen
Zo ironisch dat dat meisje zong âwhy donât you like meâ hahahah
Of hoorde ik dat er in, ken de tekst niet
Haha Alexia zei iets van âsuper mooi gezongen zoals netâ met een lachje en Ariane moest ook lachen.
Ohhh die ongemakkelijk geforceerde lach van WA hahahaha
Hahahaha love die meid die presenteerde aan die tafel
Ik vond als puber de standaard familieverjaardagen al een marteling, laat staan zoân dag als dit. En dan ook nog lief moeten blijven lachen de hele tijd.
Gelukkig voor die meiden wordt er geen schaal kleffe worst en kaas doorgegeven nu