Het Royals topic

Hahahahah dit is peak 00’s fashion! :joy:

afbeelding

10 likes

Ik vond de middelste dochter het leukst gekleed. Volgens mij droeg ze Maje. Ik vind dat merk ook beter bij hun leeftijd passen dan Natan of een of andere coutoure huis.

3 likes

Elke keer als ik lees dat mensen Alexia best gekleed vinden denk ik: Is ze goed gekleed of is ze gewoon zeer slank? Het zijn prachtige meiden en ze zagen er alledrie erg leuk uit vandaag. Maar ik zie echt geen hippere of jongere outfit bij haar dan bij haar zussen.

31 likes

Ze zijn toch alledrie gewoon slank?

Het grote verschil voor mij is dat ze vaak kortere jurkjes aan heeft. Dat lijkt snel hipper en meer jeugdig.

2 likes

Ik heb geen zin om te gaan discussiëren over de figuren van drie tienermeiden. Ik denk dat we allemaal zien dat ze niet hetzelfde figuur hebben. Dat is elke koningsdag weer voer voor lelijke opmerkingen in Nederland. De korte jurkjes van Alexia lijken mij onlosmakelijk verbonden met dat een vrouw met haar figuur doorgaans alles wat ze wilt dragen kan dragen zonder dat mensen daar aanstoot aan nemen. Het wordt altijd toegejuicht alsof zij een volledig jongere en hippere stijl heeft dan de andere twee. Terwijl: het is altijd bij alle drie een tikje stijf en ouwelijk. Logisch ook: het zijn prinsessen.

10 likes

Je. begint er letterlijk zelf over?

6 likes

Als je echt denkt dat mijn punt hierboven het startpunt is van een discussie over of de meisjes wel of niet dik zijn. Snap je geen bal van wat ik probeer te zeggen.

3 likes

Guus Meeuwis komt uit Nuenen, dat ligt vlak naast Eindhoven. Hij heeft in Tilburg gestudeerd (en daar nu een of andere woonbunker laten bouwen).

2 likes

Zo beter naar wens? afbeelding afbeelding

Ik vind al hun outfits hartstikke leuk vandaag!

Ps. Heeft maxima dr martens aan?

11 likes

Nou ja, misschien speelt dat een rol maar het is toch ook geen geheim dat Alexia heel erg van mode houdt, ze had ook in haar instabio staan ooit ‘ik doe niet aan mode, ik ben mode’ (niet dat dat nou een garantie is voor een goede smaak maar toch). Ik vind wel dat je bij haar heel erg kan zien dat ze er goed over na heeft gedacht altijd

3 likes

Wat ben jij altijd bitcherig zeg.

3 likes

Blijkbaar?

Ohh ik vroeg me al de hele tijd af waar ik die presentatrice met de brocolli van ken maar zij was vroeger volgens mij één van de jakhalzen van dwdd :bulb:

3 likes

Nou zeg wat is dit nou weer voor lullige opmerking. Lekker onnodig zo op de man

6 likes

Zo, goeie bil op rechts

9 likes

Vind dit echt een leuke foto. Ze lijken er, ondanks alles, echt wel lol in te hebben.
Ik vind het bovenal gewoon een heel leuk gezin.

Maxima kan sowieso nooit stuk bij. Love her all day every day.

3 likes

Mijn familie komt uit nuenen, maar nooit gehoord dat guus meeuwis daar vandaag kwam. Heb het even gegoogled en hij is geboren in Mariahout, dat ligt nog wat verder noordoosterlijker.

Anyway guus meeuwis is gewoon Tilburg voor mij. Ik vind hem gewoon niet zo leuk :yum:

1 like

Ben ik de enige hier die de streamers gewoon hartstikke leuk vindt? :grimacing:

5 likes

Jij en 2 miljoen anderen :smiley:
Ik vind het ook echt leuk!

2 likes

Ik zit met een vriendin te facetimen zodat we toch nog samen kijken :joy:

4 likes