Het Royals topic

Alexia rockt de dispuutsstem al lekker :raised_hands:t2: Heerlijk om haar sass te zien haha

8 likes

Maar ook geen friettafel met de rest van de kinderen terwijl de volwassenen saai zitten te doen aan hun grotemensentafel. Ik zou denk een flesje oranjebitter in die handtasjes doen en tussendoor stiekem met de zussen dopjes nemen om het nog een beetje draaglijk te maken. Maarja misschien maar goed dat ik geen prinses ben.

4 likes

‘Een beetje reizen, de wereld ontdekken’ en Maxima denkt direct: die gaan we ff corrigeren.

12 likes

Ah wat een schatje is ariane

6 likes

Haha die journalist vroeg ‘hoe is het om ze alledrie op een andere manier te begeleiden’ en WA zijn reactie daarop gaat over corona en koningsdag in Eindhoven?

4 likes

Haha goeie god dit lijkt op een boomer die net alle snufjes van powerpoint heeft ontdekt en all out is gegaan

2 likes

Oke dit is een soort efteling a la de tueindhoven

Ik vind dit wel leuk gemaakt

1 like

Doet me meer denken aan een LSD trip dan aan Koningsdag dit. Wel mooi gedaan.

2 likes

Alexia denkt joee yolo ben blij dat ik geen staatshoofd wordt.

2 likes

Oh nee hebben ze hier nou nu ook al zo’n awkward gedicht van een adolescent die de lokale wedstrijd heeft gewonnen? Dacht dat dat beperkt bleef tot 4 mei

3 likes

Je mag er van alles van vinden maar stadsdichters zijn wel van een iets ander kaliber dan een 13-jarige puber die de lokale wedstrijd heeft gewonnen. Zijn gewoon volwassenen met een staat van dienst in hun veld.

5 likes

Oh ik was niet aan het opletten. Wist niet dat het een stadsdichter was, ik dacht ook een lokale scholier/student.

Hahah ze zeiden ook echt guus komt uit de regio. Ik dacht guus komt toch uit Tilburg? :exploding_head: alsof Brabant een pot nat is

Dit was dus de duurste Koningsdag ooit :joy: gezien de reacties hadden ze minder geld uit mogen geven

1 like

Haha nou ze was toch altijd even knap. Alleen nu wat ouder en volwassener vooral haar haar gekruld en ik denk iets meer make-up.

1 like

Ik vind dat de prinsessen er mooi uit zien vandaag maar tegelijk ben ik ook wel blij dat ik als 14 jarig meisje gewoon in een Pokémon trui en een spijkerbroek rondliep. Ze zien er zo oud uit voor hun leeftijd.

6 likes

Maar zou jij op de belangrijkste dag van het jaar ook in je Pokemon trui rondlopen? Waarschijnlijk niet. Deze dag is niet echt representatief voor hoe ze er altijd uitzien denk ik.

13 likes

Heb je een goed punt, misschien geen Pokémon trui maar wel meer iets wat bij mijn leeftijd past. Maar je hebt ook wel een punt. Het was ook meer een random hersenspinsel van mij hoor haha.

3 likes

Mijn moeder had mij gegarandeerd vandaag in een wit shirt met lange mouwen gestoken met daarboven een spaghetti-strap top in het oranje met een print met een kroon erop en een langere spijkerrok met laarsjes met een nepbont voering en daarover nog een kekke oranje bolero. Op die leeftijd dan, in de Early 00’s

18 likes