Het Royals topic

Volgens mij gaat het dan om een schadevergoeding!

1 like

Het is een civiele procedure dus gevangenisstraf is niet aan de orde

Het Engelse koningshuis trekken hun handen van Andrew af, want stel je voor dat hun imago schade oploopt.

About fucking time, dit hadden ze een jaar eerder al moeten doen

1 like

Hebben Harry en Meghan hier ooit iets over gezegd? Het lijkt me zo heftig als een familielid wat verdacht word van seks met een minderjarige wel beschermd word door ‘het instituut’ terwijl zij dat niet werden.
Of zou dat in Harry zn boek komen…

2 likes

Dit lijkt me echt heel leuk! Ik ben nu Een porseleinen huwelijk aan het kijken, genoeg drama.

8 likes

Ik lees nu deze comment en ik vind dat je deze zaken op geen enkele manier met elkaar kan vergelijken?? Een misbruikzaak vs afstand van titels doen.

3 likes

Er wordt gemeld dat Queen Elizabeth zou zijn overleden… Voor nu alleen nog geruchten. :worried:

Ik hoop het ook!

5 likes

Wauw lekker subtiel dit zeg. Hoop dat het fake is.

Vind de manier waarop ze dit brengen wel heel raar als het waar zou zijn. Maar deze roddel steekt toch eens in de zoveel tijd weer de kop op zonder dat het waar is

3 likes

maar ze had toch corona dus zou sowieso niet naar die wedding kunnen gaan, lol

1 like

Is daar een reden voor?

1 like

Fake news, zie Boulevard topic

1 like

Er is een bericht dat circuleerde via Whatsapp waarin een militair gezegd zou hebben dat ze al overleden is en dat het vandaag om 9:30 uur VK-tijd bekend gemaakt gaat worden (om iedereen voorbereidingstijd te geven) maar dat is onzin. Hier zijn al jaren gedetailleerde plannen voor en zoiets wordt echt niet aan een simpele militair medegedeeld.

5 likes

51 likes

Dat pak van Amalia!!!

Alexia is trouwens echt goed geknipt

7 likes

Maar even stel je voor dat je Willy bent hè… dit ieder jaar. Ik had het allang opgegeven.

Máxima is trouwens echt altijd zo’n sicke hypewoman, love haar

11 likes

Mijn beide katten kijken echt zwaar geirriteerd op uit een slaap nu het kinderkoor begint te zingen. :joy:

6 likes

Ja ik ook, al mag Max ook wel haar zuurstokroze jurk aan mij afstaan.

2 likes