Ik kijk echt vol bewondering naar Amalia. Zij komt al zo mega volwassen over.
Ik vind haar zooo mooi. Echt een knappe meid vind ik! En zo classy
Pff wat dom, kan hier echt niet bij.
Roomser dan de paus??? 100 man op een verjaardag waar nu de max is 4 mensen ontvangen. En dit is niet de eerste keer dat ze zoiets flikken
Ik dacht hè dit topic is wat actiever dan normaal, maar natuurlijk weer een relletje
Wel teleurstellend dit. Al ben ik wel benieuwd of het 100 of 21 is, wie zit er te liegen.
Kan Amalia meteen van haar ouders leren om een spijtbetuiging op te nemen. Mooi geacteerd was dat 🥲
Een week 18 en nu al je eerste schandaal, goed bezig😅
Rutte heeft hier vast geen ‘actieve herinnering’ meer aan
Wow wat zien ze er prachtig uit, die jurken van de prinsessen ook
Ja, die hebben ze al een paar maanden. Ik vind hem zo schattig deze foto is volgens mij gemaakt voordat ze naar een gala gingen voor de verjaardag van Maxima. Ik vind de jurk van Alexia zo mooi!
Wat leuk! Wist helemaal niet dat zij piano speelde.
En idd hele mooie kerstfoto van het Koninklijk huis! Staan er allemaal mooi op
Ik vind het stuk voor stuk prachtige jurken! Ik heb wel het idee dat ik in ieder geval de jurk van Máxima en Alexia herken van andere momenten.
Ik had haar niet herkend, denk dat het door haar kapsel komt. Normaal heeft ze een middenscheiding en zit het niet zo wild. Mooie foto!
Wauw supermooie jurk
Ik vind deze fotos zo mooi, ze lijkt op een engeltje ofzo. En heel erg op de oude Engelse schilderijen foto;s met van die zachte krullen. Ik vind haar zooooo Royal en klassiek overkomen
Ja prachtige foto. Het lijkt er niet op dat ze fillers heeft gebruikt, maar ze ziet er zo anders uit en ik weet niet wat het verschil nou maakt. Toch alleen combinatie van haar en make-up dan? Heb zelfs op google oude foto’s zitten vergelijken met deze nieuwe shoot.
De fotograaf gebruikt ook een heel romantisch filter (stond hij om bekend ofzo zeiden ze op tv) dus ze ziet er zeker wel anders uit, heel ander kapsel. Straalt iets zachts, laidback en ontwapenends uit terwijl zij normaliter best wel netjes en “in position” is.
Ik herken Kate er wel direct in, alleen een lossere versie
Ik ben zo benieuwd naar hoe dit zal gaan. Voor mijn gevoel word het zo weggemoffeld tot zover, kan me haast niet voorstellen dat hij zich echt in een rechtbank zal gaan verantwoorden.
Maar wat gebeurt er als hij wél schuldig bevonden wordt? Kan me niet voorstellen dat hij naar de gevangenis kan of wel?