Het Royals topic

Ja vond ik ook. Zo’n klein oud vrouwtje in haar eentje in die kerk met een mondkapje op :cry:

9 likes

26 likes

DIe regenboog vind ik dan wel weer mooi :rainbow:

Toevallig

(Ik zocht op regenboog in emoticons en toen kwam de unicorn ook omhoog. En nu ze in Schotland is gestorven heet het operation unicorn toch? Toevallig haha)

19 likes

altijd zo sneu dat Claus al zo vroeg is overleden

9 likes

Zo bizar dat ze 48 uur geleden nog Truss een handje stond te geven! Echt een legende

24 likes

Ja, ze heeft gewerkt tot de laatste snik. onvermoeibaar was ze.

7 likes

En er ook nog zo stijlvol as usual bij liep. Tasje alles. Een echte queen.

25 likes

Dat is zelfs al weer ontkend door degene die het verspreidde (Nicholas Witchell, BBC correspondent)

1 like

Bij buckinham palace ook een dubbele regenboog

56 likes

En Harry en Meghan zijn uitgerekend nu ook in het land, alsof het zo had moeten zijn

11 likes

Net door Liz Truss aangekondigd: King Charles.
God save the King!

edit: King Charles III

9 likes

Komt prince… eh King Charles vanavond nog aan het woord of is dat iets voor later? (Ik heb duidelijk niet de uitgebreide protocollen gelezen haha)

Hoorde dat dat volgens protocol morgen 18:00 dus 19:00 NLse tijd is

2 likes

@Drawster vanavond iig niet meer. Hij heeft al wel een verklaring afgegeven

3 likes

Dit is ook zo’n onwerkelijk beeld van haar.

Het lijkt me zo gek om zo oud te worden dat je niet alleen actief de tweede wereld oorlog hebt meegemaakt, maar ook de release van de eerste iPhone.

Wat een wervelwind van een leven.

23 likes

Ik hoorde vandaag dat er bijna 100 jaar (!!!) verschil zit tussen het geboortejaar van Churchill, haar eerste premier, en Truss, haar laatste premier.

Churchill 1874
Truss 1975

:scream:

31 likes

Voor welke andere naam kan hij kiezen dan?

1 like

Voor een van zijn middelste namen, dat hebben veel voorgangers gedaan. De vader en oom van Elisabeth kozen bijv. niet hun eerste voornaam

4 likes

Is geloof ik al bevestigd dat het King Charles III wordt!

2 likes

Haha lekker make-uppie Bea, die blauwe oogschaduw tot haar wenkbrauwen :laughing:

12 likes