Beetje mensenkennis kan ook geen kwaad hè Willem
Dat vonden haar ouders ook:
Die zag ik niet eens zitten
Dat linker meisje heeft echt zo’n disney prinsessenjurk aan haha, wat een schattig meisje ook (geen idee wie het is verder). Ik vind Amalia al een heel volwassen uitstraling hebben
Dat is prinses Estelle van Zweden.
Is die al zo groot???
Het is blijkbaar prins charles van Luxemburg, hij is net twee geworden
Die handjes van Maxima en Ariane op de bovenste foto 🥹 Ze zien er weer prachtig uit allemaal
Dat pak van Willem Alexander zit op de eerste foto echt heel raar, alsof ‘ie een paar maten te groot is. Al kan de man volgens mij nog een vuilniszak aantrekken, zou nog niemand het opmerken, iedereen kijkt altijd alleen maar naar Máxima en de prinsessen
koningshuis en zure reacties, ik ken niet anders
Ik vind dat Sandro pak van Alexia wel heel tof, zou ik ook wel willen hebben.
Vind dat altijd zo grappig. Ook met die familie fotoshoots. Al die fotografen: “majesteit? majesteit, Amalia, Alexia??” in de hoop dat ze dan kijken
Het is waarschijnlijk je eerste en laatste keer bij de fotoshoots maar kijken wat ze doen als je [ zet Lucky TV stem op] Ey Willy! Max, Max! gaat roepen
Ok, ik ga weer verder op zoek naar hoe ik net als Maxima ook een capejurk kan dragen, maar dan zonder dat ik daarvoor naar een gala moet in Wenen. Ik wil ook een capejurk voor het dagelijkse leven.
Ik vind het ook heftig voor haar. Wel heerlijk om haar zo zien. Net een doorsnee amsterdamse studenti, met Veja’s en een canvas tas
De gezondheid van Queen Elizabeth schijnt ernstig achteruit te gaan. Familie is al op weg naar Balmoral Castle, waar ze momenteel is. Ook prins Harry en Meghan gaan zelfs naar haar toe (ze waren al wel in Londen las ik).
Interessant filmpje over wat voor protocollen er dan in werking gaan:
De BBC heeft de programmering al aangepast.
Kwestie van tijd, zo lijkt het…