Ahh nee niet de Queen! Ik had gedacht dat ze nog wel een paar jaar mee zou gaan. Wie weet gaat dat nog gebeuren. Maar dit ziet er niet goed uit…
Omdat de Queen in Schotland is zou het in dit geval Operation Unicorn zijn.
https://www.thenational.scot/news/21224640.operation-unicorn-happens-queen-dies-scotland/
Ahhh de Queen is overleden
Dit ging zoooo bizar snel, jeetje
Haha mn vrienden zijn bij mij en we xijn naar de tv gesprint
Prachtige foto van The Queen.
Wat een leven heeft ze gehad. Het voelt als het einde van een tijdperk.
Kijk nu de livestream op NOS. Ze werd al op haar 25e koningin. Zo jong! En zo lang volgehouden ook.
Je weet dat er een dag komt dat ze overlijdt, maar nu het dan zo ver is, is het toch onwerkelijk
Ohhh nee die beelden dat ze eenzaam afscheid neemt van Prins Philip. Hartverscheurend
Jaa het verbaas me altijd dat ze langer dan Koningin Victoria op de troon is geweest en zij werd op haar 18e al koningin.
Ja vond ik ook. Zo’n klein oud vrouwtje in haar eentje in die kerk met een mondkapje op
DIe regenboog vind ik dan wel weer mooi
Toevallig
(Ik zocht op regenboog in emoticons en toen kwam de unicorn ook omhoog. En nu ze in Schotland is gestorven heet het operation unicorn toch? Toevallig haha)
altijd zo sneu dat Claus al zo vroeg is overleden
Zo bizar dat ze 48 uur geleden nog Truss een handje stond te geven! Echt een legende
Ja, ze heeft gewerkt tot de laatste snik. onvermoeibaar was ze.
En er ook nog zo stijlvol as usual bij liep. Tasje alles. Een echte queen.
Nja, het verhaal gaat dat ze gevallen zou zijn vandaag waardoor het ineens zo snel is gegaan. Al is dat dus (nog) niet bevestigd.
Dat is zelfs al weer ontkend door degene die het verspreidde (Nicholas Witchell, BBC correspondent)
Oh thanks! Gelukkig ook maar, vindt het altijd zo sneu als zoiets lulligs als een val dan op die leeftijd ineens je einde inluidt (al gebeurt het helaas vaak, onlangs ook nog bij iemand die ik kende).