Het steenkolen topic

Voor liefhebbers van Make that the cat wise en mensen die een taalentenjacht zouden winnen: Verneuk hier een spreuk/gezegde/you name it van het Nederlands naar het Engels of jusit andersom.

Uiteraard zijn hier ook bestaande meme’s/voorbeelden uit het dagelijks leven toegestaan.

I see everything throught the hands. :see_no_evil:

6 likes

Sjenk joe

2 likes

Afhankelijk van de sector kan dat natuurlijk. :see_no_evil:

IT-Collega was laatst een buitenlandse collega aan het bellen die niet kon inloggen. Toen vroeg hij “Can you come inside?”

21 likes

Ik kan het fragment niet vinden, maar ooit was er zo’n programma dat Nick en Simon naar Amerika gaan. Hun manager stelde hen toen voor als Nick & Semen :sweat_drops:

42 likes

Ik vroeg aan de kapper in Australië om een blowjob. Wist niet wat föhnen in het Engels was.

83 likes

Laatst was er een omleiding waarbij op de verkeersborden ook in het Engels werd aangegeven (heujjjj Amsterdam de gekste) waar het “through traffic” (doorgaande verkeer) heen moest

1 like

Oké dan ga ik me even schamen in een hoekje!

1 like

Ik ga even vragen of mn vader een account aanmaakt, die wordt echt de king van dit topic

25 likes

“you want shit of mouse” blijft ook een pareltje
(Muizenstrontjes is Vlaams voor hagelslag)

5 likes

Nee, wel turn around bitches

4 likes

My hair is in the war.

6 likes

Vriendin en ik zeiden een x tegen een Rus ‘you are leading us around the garden’ wij kwamen niet meer bij natuurlijk en hij dacht wtf doen deze??

16 likes

Vind you smell an hour in the wind nog steeds een van de leukste

Oja en that’s another biscuit

5 likes

M’n ‘schoonvader’ zei laatst in een restaurant: ‘I talked to your kok.’

16 likes

hahaha ik ga echt stuk hierom. Zo onbedoeld ongepast hahahah

O en mijn moeder heeft een keer tijdens een chic diner in Londen gezegd dat ze een ‘callgirl’ was toen iemand vroeg wat voor werk ze deed. Ze werkte destijds bij een callcenter. :stuck_out_tongue:

47 likes

Ik was ooit (aangeschoten) in gesprek met een aantal engelstalige jongens toen ik vol overtuiging riep

I’ll drink you under the table!!!

8 likes

Mijn favoriet

16 likes

De opa van mijn man heet D.am. Die moest ooit spreken in een kerk en wees naar zijn gezin: “there is the whole D am family”.

22 likes

Hahahaah dacht dat dit een saai topic zou zijn maar zo grappig. Mijn vader noemt hagelslag Heegelsleeg.

6 likes