Ik heb een ontstoken wortel (tand die al ontzenuwd is), ik heb nog nooit zo’n pijn gehad, pfjoew. Nu zit m’n wang dik en is de pijn gelukkig zo goed als weg (wel nog een kloppend en drukkend gevoel). Maar wat een gedoe was het om een tandarts te pakken te krijgen (nog steeds niet echt gelukt). Mijn eigen tandarts is wegens medische redenen tijdelijk out. In de praktijk kon ik ook niet terecht, want ze hebben ook nog iemand die vanwege een zwangerschap uitgevallen is. 2 andere tandartsen/praktijken gebeld, maar die konden me ook niet op korte termijn helpen. Enige advies was wachten tot het weekend (dit was donderdagvoormiddag) en dan naar de wachtdienst bellen. Dat is toch niet normaal?! Ik ben uiteindelijk naar de spoed-tandafdeling van het ziekenhuis geweest en ben daar voorlopig geholpen door een tandarts-in-opleiding. Ik moet nu eigenlijk nog naar de tandarts voor een nieuwe wortelkanaalbehandeling, maar dat is nog een grotere miserie om een afspraak voor te krijgen, want dat is geen spoed meer?! Echt janken van miserie.