Ik ben net iets aan het eten en er valt een stuk vulling uit mijn kies. Volgens mijn man is het een heel gat… het is mijn 1-na-laatste kies maar de kies ernaast is eerder dit jaar al getrokken. Kan de tandarts niet bereiken want ondanks dat die op donderdag tot 19.30u open zijn, kun je ze na 12.30u niet meer telefonisch bereiken. Ik heb er geen pijn aan, maar ben na alles dit jaar echt mega hypochonder geworden op mijn gebit, heb zwanger een kies kunnen laten trekken omdat die niet meer te redden was (ondanks geen pijn eraan) en ook al meerdere gaatjes gehad. Om over de hoogte vd tandartsrekening dit jaar tot nu toe dus nog maar te zwijgen
Heb ook geen zin om de spoedtandarts te bellen, want die zit op 40 minuten rijden en ka-ching. Plus het doet geen pijn, dus geen spoed. Maar pfff ik krijg hier zoveel stress van he. Wil gewoon niet weer een hoop gedoe aan mijn tanden, ben 3 weken terug nog bij de mondhygiëniste geweest en die was juist super tevreden met wat zr zag en alles zag er prima uit. Nu sinds deze week ineens op een hoektand een gekke witte plek met donkere rand, dus moest daar ook nog over bellen en nu dit. Arghhhh.