Lief dat je het vraagt. Het ging eigenlijk verbazingwekkend goed. De tandarts zei dat het best wel een ingreep zou worden en toen ik bij de kaakchirurg zelf kwam zei die ook al dat het een uitdaging was dus ik zag de bui natuurlijk al helemaal hangen. Ging ook echt met klamme trillende handen naar binnen, maar dat bleek voor niks, want uiteindelijk was het binnen een kwartiertje klaar.
Enige vervelende was de verdoving omdat ze dus de dag vantevoren ook al daar hadden zitten frutten dus dat was allemaal extra gevoelig en die vloeistof liep ook nog eens mijn keel in waardoor ik moest kokhalzen terwijl die spuit er dus in zat
maar toen dat eenmaal voorbij was, was het prima.
Er na ook geen pijn gehad, alleen een soort van beurs, bonkend gevoel alsof iemand me een dreun had gegeven. Kon ook gewoon eten al moest ik wel alles klein snijden aangezien mijn mond niet verder open kon, dus moest echt telkens muizenhapjes nemen haha
Wat betreft jouw probleem: misschien dat spoelen met kamillethee werkt? Is Natuurlijk een vervelende plek omdat je je tong telkens met praten en eten beweegt, maar kamillethee verzacht wel. En natuurlijk er zo weinig mogelijk aan proberen te komen, maar ik snap dat dat lastig is, ik zit ook steeds aan die hechtingen te voelen met mijn tong haha