Ja is dezelfde praktijk! Moet zeggen dat ik de laatste keer wel iemand anders had. Heb normaal een ‘vaste’ preventie assistent maar ga er niet vanuit dat laatste minder kundig is? Maar zelf vind/merk ik ook dat mijn tandvlees echt rustig is. Weinig tot geen bloed, niet echt rood maar gewoon roze. Maar volgens de tandarts gaat het om een paar plekjes tussen mijn achterste kiezen en toen ze vandaag ging prikken met zo’n tool, voelde het wel even gevoelig.
Dus ik weet het niet. Over het algemeen is het gewoon goed denk ik op een paar plekjes na? Maar hoe ze over die ontstoken plekjes praatte klonk het wel alsof het héél heftig is.
@Hinkje wat vervelend! Ik vind het ook echt lastig. Ik heb wel het idee dat ze heel kundig zijn en ze zijn ook echt netjes in communicatie en dat soort dingen. Dus ja ik weet even niet zo goed wat ik ermee moet. Het is inderdaad wel allemaal dezelfde praktijk. Ik heb nu een consult staan bij de mondhygienist dus misschien wacht ik dat nog even af en als ik een dubbel/gek gevoel erbij heb ga ik misschien ook eens op consult bij een onafhankelijk iemand?
@Softijs oh ja dat is mij ook gezegd!! Nou ik was/ben ook echt bang. Ik doe ook steeds maar alles wat ze zeggen ook omdat ik denk: “Het zijn toch mijn tanden waar ik wel zo lang mogelijk mee wil doen.” Maar soms heb ik ook wel het gevoel dat ze overdrijven… Het voelt ook elke keer als ik daar heen ga alsof ik op het strafbankje moet haha. Terwijl ik heb dus nog nooit een gaatje of iets gehad.
@Wijntje oh wat stom! Wel goed dat je bent overgestapt en dat het nu allemaal prima is. Ik vind het ook moeilijk om nu te bedenken of ze dit echt zeggen voor mijn mondgezondheid of inderdaad ook voor hunzelf/de winst. Ze begon inderdaad ook meteen over nieuwe foto’s de volgende keer.