Met die 30 % korting bij de BeautyBay heb ik even een flinke bestelling geplaatst dus er is weer een leuk pakket onderweg!
2 x marine Hyaluronics, gebruik ik al een tijdje en is gewoon vochtinbrengend, irriteert niet, rult niet en smeer ik overal onder
1 x Glycolic Acid 7% Toning Solution, voor mijn bikinilijn, in de hoop dat littekentjes en ingegroeide haartjes wat minder worden.
1 x AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution, had ik ook al eerder besteld en nu een paar keer gebruikt. Vind ik een fijn product, dus vast een back-up.
1 x âBâ Oil, nog niet eerder gebruikt. Zag er ook redelijk mild uit qua ingrediĂ«nten, kan ook overal wel bij heb ik het idee.
2 x silicone primer, gebruik ik al een tijd en doet zân werk goed
1 x Granactive Retinoid 2% Emulsion, nog niet eerder gebruikt dus ben benieuwd. Klinkt als intensief werkend product.
Ik vergeleek deze prijzen met de bedragen van mijn bestelling van mei, maar de prijzen zijn best gestegen ten opzichte van toen. Nou zit ik te twijfelen of ik toen ook alles met korting heb besteld, maar dat kan ik me dus niet meer herinneren
Zijn de prijzen inderdaad verhoogd de afgelopen tijd?