@TantePollewop Misschien eens proberen de hyaluronzuur en niacinamide te mengen? De concentratie niacinamide is vrij hoog bij The Ordinary waardoor het ook wat te heftig voor je huid kan zijn. Goed in laten trekken voor de volgende stap kan rullen voorkomen, maar ik gebruik de niacinamide alleen 's avonds omdat het m’n make-up verpest door dat rullen.
@Bunnyslippers De AHA en BHA solution vind ik heel prettig, denk dat die vooral bij jouw T-zone ook goed gaat werken. Vanwege die T-zone zou ik je eerder aanraden de Retinol emulsion te nemen zodat je kan kiezen of en waar je een olie toe wilt voegen aan je routine. Dat kun je dan inderdaad doen met de squalane. Ivm je vette T-zone zou ik dat alleen 's nachts doen. De copper peptides uit de Buffet hebben soortgelijke effecten als de retinol, dus daar zou ik een keuze tussen maken. Ik zou zelf voor de retinol en hyaluronic acid gaan, puur omdat je dan zelf weer kan kiezen wat je wanneer gebruikt.
Is je huid gevoelig? In de salicylzuur zit witch hazel en dat kan je huid flink irriteren. Maar het is verder inderdaad een mooi product tegen meeeters. Voor mijn droge wangen is de natural moisturizing factors bij lange na niet genoeg. Gebruik je nu al een creme?
@pastelzwart Ik zou zelf voor de emulsion gaan vanwege het zelf kunnen kiezen wanneer je wat aanbrengt en die dan combineren met een creme.