Het The Ordinary / Deciem topic

Wauw de spf is echt fantastisch. M’n huid is mat en ik voel helemaal geen vettigheid.

Ik heb de face wash en vind 'm wel fijn! Haalt al m’n make-up weg (gebruik geen foundation, maar wel concealer, eyeliner, mascara en blush) en voelt lekker zacht.

2 likes

Hopelijk gaat Douglas deze ook alle 2 verkopen!

1 like

Ik heb de SPF 30 nu een paar keer gebruikt en is echt fijn, lijkt inderdaad een beetje dik, maar trekt goed in en is redelijk mat. Dus een aanrader!

Met de Niacinamide 10% + Zinc 1% ben ik gestopt, kreeg daar echt veel onderhuidse bulten en pukkeltjes van. Nu een week niet meer gebruikt en m’n huid is top!

Ik heb dit besteld en binnengekregen en kan niet wachten het allemaal op te smeren. Voor zover ik het snap ben ik dit van plan:

Ochtend:
Caffiene solution
Hyaluronic
Moisturizer
SPF

Avond:
Mandelic acid
Hyaluronic
Natural moisturizer

Waar kan ik azelaic acid toevoegen? En zit ik zo qua volgorde een beetje logisch?

Niet alles in 1x gaan gebruiken en goed opbouwen! Als je ergens op reageert weet je straks niet waarop en of het aan een combinatie ligt. Azalaic acid zou ik niet toevoegen persoonlijk met de mandelic acid (maar dat is op basis van mijn gevoel). De Azalaic acid is wel sterker

Iemand ervaring met de Argireline Solution 10%?

Ik heb dit topic helemaal doorgelezen en op de site van TO gekeken, maar zie door de bomen het bos niet meer. Mijn huidverzorging stelt op het moment niks voor, en dat is te zien. Ik een hoge talgproductie, een wat dikkere huid, dichte poriën en altijd veel roodheid in mijn gezicht. Mijn gezicht zit altijd onder de onderhuidse ontstekingen en dichte bultjes waar talg in zit. Ik heb een aantal jaar geleden roaccutane geslikt, daardoor is mijn huid heel gevoelig en snel droog. Behalve mijn neus, die is dan weer heel vettig.

Ik heb erg weinig verstand van huidverzorging en weet het zelf even niet meer, waardoor ik dus maar niks doe. :sweat_smile: Kan iemand mij adviseren over producten van TO of weet iemand waar ik fijn advies kan krijgen? :innocent:

1 like

Je kan naar de winkel als je toevallig in de buurt van Amsterdam woont!

Bedankt voor je antwoord, helaas is dat niet handig voor mij.


Ik las ook dat sommigen een mail hadden gestuurd voor advies, is dat iets?

Heeft iemand ervaring met iets anti-rimpeligs? Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen.

Ik gebruik nu de moisturizer, de salicylic acid en de aha/bha peeling maar misschien wordt het ook tijd om iets anti-rimpel te gebruiken?

Ja ik had ze een mail gestuurd en de volgende dag een uitgebreid antwoord met producten!

1 like

Misschien de Hyaluronic Acid 2% + B5 ?
Gebruik hem zelf (nog) niet, maar wilde hem wel gaan aanschaffen. Voor dezelfde redden haha

Jaa daar twijfelde ik ook over maar er zit al hyaluronic acid in die moisturizer dus weet niet of het dan toegevoegde waarde heeft?

Vast een heel domme vraag maar naar welk adres mail je dan? Ik zie alleen zo’n formulier dat je kunt invullen maar dat is alleen over hoe je je huidige producten moet gebruiken en niet echt van toepassing denk ik?

1 like

Oja dat is ook zo.
Wellicht een serum met Retinol, ook goed tegen huidveroudering? Zou alleen niet weten welke concentratie je dan moeten hebben hoor. Maar ook hier geen ervaring mee, maar ik houd me aanbevolen als je een goede toevoeging hebt gevonden!

Via Products & Regimens en dan het formulier What products should I Use. Ik hoop dat de link werkt

Volgens mij is de Hylaruronic acid enkel een vocht inbrenger (of vasthouder), en ondanks dat dat ook wel handig is tegen rimpels bevat het niet het kerningrediënt die echt rimpels verhelpt.
Ik geloof dat TO voornamelijk retinol en Buffer aanraadt. Van de retinol schijnt de Granactive Retinoid 2% in Squalane het instap product te zijn. Als je al bekend bent met retinol kan je upgraden naar 5%.

3 likes

Oh wauw ik ben scheel 🤦🏼. Thanks!

1 like

Ik heb gisteren twee (!) keer van wildvreemden een compliment op mijn huid gekregen!

8 likes

Ohja de Buffet heb ik zelfs al, oeps. (Nog niet gebruikt.)
Ik krijg vooral een beetje van die lijntjes onder mijn ogen.

1 like