Ik heb zelf (nog) geen ervaring met niacinamide, maar heb even in de facebookgroep gezocht.
Een andere optie is om een druppel met je moisterizer te mengen en er zijn ook mensen die het mengen met de hyaluronic acid.
Ik heb zelf (nog) geen ervaring met niacinamide, maar heb even in de facebookgroep gezocht.
Welke groep is dit? 
Alsjeblieft! Is echt een hele handige groep haha
Meerdere dagen! Ik gebruik dagelijks 1 druppeltje.
Goed om te horen nu durf ik het meer aan! Ik twijfelde ook of het willekeurig of door ongesteldheid kwam maar ik ga het nu weer op een plekje op m’n gezicht proberen af en toe. Hopelijk is mijn aankoop niet voor niks geweest
Nog een vraag, kan ik de twee TO producten in de ochtend én avond gebruiken?
Thanks! Ik heb door deze kortingscode ook even besteld wat ze mij hebben aangeraden via de mail. Ook heb ik direct even Buffet weer mee besteld voor mijn vriend, die was ook op.
Ik heb het volgende besteld:
Ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat bevallen.
Thanks! Ik kende deze webshop niet, maar de prijzen zijn sowieso lager en met die kortingscode helemaal!
Ik heb dit besteld:
De AHA + BHA peeling was er helaas niet.
Ik toevallig gisteren bij de douglas. Heb zelf een droge huid en daar wat dingen voor meegenomen:
Serum
Olie voor 's avonds op huid
Dagcreme
Cleanser
Vond dat ik goed geholpen was!
Edit: ik heb trouwens totaal geen verstand van verzorgingsproducten dus mij kun je alles aanpraten. Maar ik had het wel het idee dat ze er veel van wist 
Ik krijg van niacinamide 10 + zinc 1 helaas puisten (heb gelezen dat meer mensen hier last van hebben), maar ik vind het zo jammer want er zit nog zoveel in het flesje. Mijn vriend of vriendinnen willen het allemaal niet hebben omdat ze bang zijn er ook puisten van krijgen. Nu staat het dus te verstoffen in mijn badkamerkastje
ik heb net met de kortingscode het volgende besteld:
Nu nog even onderzoek doen naar het beste regime/ de juiste volgorde en dan hopen dat deze producten iets voor mijn huid doen.
Welke code heb heb jij gebruikt nu dan?
De code werkt niet bij mij. Wilde voor mijn stiefvader producten bestellen
Ik heb niet het topic doorgelezen, maar ik gebruik nu sinds een week hyaluronic acid 2% +B5 serum. Maar ik heb het idee dat het m’n huid alleen maar droger maakt. Op de website van Douglas staan positieve reviews, en dat het wel lang duurt voordat het ingetrokken is. Maar bij mij trekt het heel snel in, en voelt mijn huid stroef aan. Wat is jullie ervaring hiermee?
Ik heb 12x4 gebruikt voor 30% korting en die deed het bij mij gewoon.
Als ik hem nu probeer zou doet hij het bij mij nog steeds @Daelyss
Wat raar, krijg een foutmelding.
Maak je je gezicht wel vochtig voordat je het gebruikt en erna ook weer en dan afsluiten met crème? Hyaluronzuur trekt namelijk vocht aan, maar als je gezicht niet vochtig is trekt het de vocht uit je huid, dus dan kun je er inderdaad een droge huid van krijgen!
Uhm nee
Ik ga het vanavond op die manier proberen, dank je!
De Niacinamide is soms te heftig, maar de puisten krijg je vaak van een van de andere ingredienten. Maar wat heel goed helpt is om het door je moisturizer te mengen, te beginnen met 1 druppel om de dag, en langzaam op de bouwen. Je hebt uiteindelijk voor je gezicht maar 2 druppels echt nodig. Ik zou het nog eens proberen!
Ja bij mij ook! Yes!
Nieuwe creme+Ha, squalane olie en buffet besteld.
Huts