De code werkt niet bij mij. Wilde voor mijn stiefvader producten bestellen
Ik heb niet het topic doorgelezen, maar ik gebruik nu sinds een week hyaluronic acid 2% +B5 serum. Maar ik heb het idee dat het m’n huid alleen maar droger maakt. Op de website van Douglas staan positieve reviews, en dat het wel lang duurt voordat het ingetrokken is. Maar bij mij trekt het heel snel in, en voelt mijn huid stroef aan. Wat is jullie ervaring hiermee?
Ik heb 12x4 gebruikt voor 30% korting en die deed het bij mij gewoon.
Als ik hem nu probeer zou doet hij het bij mij nog steeds @Daelyss
Wat raar, krijg een foutmelding.
Maak je je gezicht wel vochtig voordat je het gebruikt en erna ook weer en dan afsluiten met crème? Hyaluronzuur trekt namelijk vocht aan, maar als je gezicht niet vochtig is trekt het de vocht uit je huid, dus dan kun je er inderdaad een droge huid van krijgen!
Uhm nee Ik ga het vanavond op die manier proberen, dank je!
De Niacinamide is soms te heftig, maar de puisten krijg je vaak van een van de andere ingredienten. Maar wat heel goed helpt is om het door je moisturizer te mengen, te beginnen met 1 druppel om de dag, en langzaam op de bouwen. Je hebt uiteindelijk voor je gezicht maar 2 druppels echt nodig. Ik zou het nog eens proberen!
Ja bij mij ook! Yes!
Nieuwe creme+Ha, squalane olie en buffet besteld.
Huts
Oh bedankt voor de tip! Ik ga dit proberen!
Ik kwam er gisteren achter dat de kortingscode voor een heel ander merk geldt (namelijk Eve Lom), dus kan dat ze de fout ontdekt hebben en de code ongeldig hebben gemaakt hehe.
Ik heb trouwens niacinamide, azelaic acid en chia zaad olie besteld met korting.
Is deze methode ook handig als je de Advanced Night repair gebruikt? Daar zit ook hyaluronzuur in.
Ik gebruik namelijk die als serum
Ik heb sinds een paar dagen de Borage olie voor ‘s avonds (werd me aangeraden door een medewerkster bij de Bijenkorf voor een droge, gevoelige huid). Hij is qua werking heel fijn, ‘s ochtends echt een zachte gehydrateerde huid maar… die lucht! Omg haha ik probeer er echt iets neutraals in te ruiken maar elke keer als ik ‘m opdoe denk ik rauwe kip. Wordt ook heel vaak in de reviews genoemd zag ik.
Heeft iemand een tip wat hiermee te doen? Rosewater spray eroverheen werkt niet genoeg voor de lucht haha
Oh dat durf ik niet zo goed te zeggen, ik ben niet erg bekend met dat product! @Spaarlamp weet jij dat misschien?
Hahaha rauwe kip?? Ik gebruik die ook maar heb dat er nog nooit bij gedacht haha
Hahaha ja vind het daar echt naar ruiken. Helaas voor mij want nu krijg ik die associatie niet meer uit m’n hoofd haha
Ojeee als het maar niet zo’n het glas breekt moment is. Als in nu ruikt het voor altijd wel naar rauwe kip
Ik ben nu al veel te lang aan het bedenken hoe rauwe kip ruikt, ik dacht altijd naar niks?
Ik kan me het eigenlijk ook niet indenken, maar heb ook al minstens twee jaar geen rauwe kip meer aangeraakt
Hahah sommigen mensen in de reviews zeggen ook dat het naar vuilnis ruikt. Of dat het zo vies is dat ze moeten kokhalzen als ze het opdoen haha (zo erg is het bij mij niet). Nu moet ik wel zeggen dat ik een heel goede reukzin heb en snel geur-associaties heb dus kan ook aan mij liggen haha
Gisteravond voor het eerst de Lactic Acid 10% + HA 2% peeling gebruikt en mijn huid reageert er heel goed op. Het prikte bij het aanbrengen wel even, maar het voelt nu zo zacht! Ik heb 'm 10 minuutjes laten zitten en daarna afgespoeld.
Heeft iemand ervaring met de Glycolic Acid 7% Toning Solution?
Las op twitter een tijdje terug dat dit wonderen zou doen voor kleine littekentjes en oneven huid