Het The Ordinary / Deciem topic

Normaal duurt het wel een weekje

1 like

Ja die peeling is denk ik hun populairste product. Ik vind hem top, probeer hem 1x pw te gebruiken maar ik vergeet het nog wel eens. Ik vind het geen eng product maar ik heb ook niet echt een gevoelige huid, ik laat hem meestal 8 minuten zitten dit kan je natuurlijk goed opbouwen! Maar het was niet zo dat het langzaam opbouwen nodig was voor mijn huid denk ik maar ik gebruikte hiervoor ook al een andere peeling

1 like

Ik heb ook net advies gevraagd op de site. Wil graag mijn hele routine veranderen, maar heb geen idee waar te beginnen. Ben heel benieuwd waar ze mee gaan komen.

Ik was eerst ook bang voor de peeling, maar het gaat echt goed! En ik heb een heel gevoelige huid. Daarvoor heb ik 5% Lactic Acid gebruikt en er steeds na 10 minuten weer afgehaald. Ik weet dat dat niet hoeft, maar dat vind ik gewoon prettiger. De red peel gebruik ik nu 1x per week en laat ik 3-4 minuten zitten. Het brandt nu helemaal niet meer, dus ik laat het nu steeds een half minuutje langer zitten. Mijn huid is daarna echt superzacht!

Dat klinkt veelbelovend! Ik heb 'm besteld😎

1 like

Ik heb vandaag een reactie gehad met producten die ze me aanbevelen. Gelijk alles besteld. Behalve de SPF 30 want die is niet op voorraad.
Hebben ze die ergens in een douglas ofzo? Zie het online niet maar dan kan ik het eventueel in de winkel halen.

1 like

Nee Douglas heeft het niet. Misschien Beautybay wel trouwens?

Daar is die ook uitverkocht :sob:. Heb nu maar een mailalert ingesteld.

1 like

Ik heb die SPF 15 bestelt, maar ben er niet tevreden over. Smeert moeilijk uit en er blijft een witte waas achter. Maar dat is de 15, misschien is de 30 beter!

Oh serieus? Dat is wel stom. Maarja voor nu is zowel de 15 als de 30 overal uitverkocht :joy:. Misschien dat de rest van de producten gewoon het werk al doet. Dan skip ik de SPF wel.

Ik heb hetzelfde met spf30. Smeert stroef uit en m’n gezicht wordt er wit van terwijl ik al een bleekscheet ben

Als je een goede spf zoekt dan kan ik die van boiré sof 50 water essence aanraden of de La roche posay Anthelios spf 50.

In een fb groep over Deciem producten zijn ze ook niet zo te spreken over de SPF. Hoe ziet de routine die ze hebben aangeraden er verder uit?

Hm dan ga ik maar opzoek naar een andere.
@Daelyss dank! Ik ga ernaar kijken.

1 like

Ik denk dat je deze vraag aan @Chesirecat wilde stellen! Ik heb ze ook gemaild, maar wacht al een week op m’n antwoord:"(

Ik heb 17 april gemaild en kreeg vandaag antwoord. Dus ze zullen het wel druk hebben denk ik.
@Parasol de rest van de routine die ze adviseerden:

Voor 's ochtends:

Caffeine Solution 5% + EGCG
Hyaluronic Acid 2% + B5
Niacinamide 10% + Zinc 1%
Natural Moisterizing Factors + HA
(en dan eigenlijk de SPF 30)

Voor 's avonds:

Caffeine Solution 5% + EGCG
Hyaluronic Acid 2% + B5
100% Organic Cold-Pressed Borage Seed Oil
Azelaic Acid Suspension 10%

1 like

Oeps, ja je hebt helemaal gelijk :innocent:

Dank voor het delen @Chesirecat, ik ben benieuwd hoe je het vindt!

Ik denk dat ik niet tegen de hyaluronic acid van TO kan. Kreeg plots superveel verstopte poriën, bultjes en onderhuidse puisten. Ben er maar mee gestopt en nu is mijn huid eindelijk aan het opklaren. Nochtans geen problemen met andere producten met hyaluronzuur. En nu ben ik ook te bang om die van TO een tweede kans te geven :pensive:

2 likes

Laten deze geen witte waas achter? En kun je er gewoon make up over aanbrengen?
Ik kan maar geen fijne spf vinden. Ik gebruik nu de spray van Lancaster over mijn make up, maar die hoor je eigenlijk uit te smeren. Maar als ik erover heen mijn make up aan breng rult het.

1 like

Nee, ze zijn doorzichtig op mijn donkere huid dus voor jou zullen die zeker perfect zijn. Ik moet wel iets langer wachten bij die van LRP maar meestal doe ik toch wenkbrauwen en ogen eerst.

1 like