Aah beter! Dan zal niet iedereen er last van hebben!
Oké ik ben nu meerdere Ordinary producten (cleanser, serum, moisturizer en retinol) aan het gebruiken maar het wordt echt zo’n smoezelig vetlaagje op mijn gezicht, is dit iets waar je doorheen moet of gebruik ik teveel? Of moet je nog langer wachten voordat het helemaal in is getrokken (wie heeft daar tijd voor?)?
Ben nog een dummie op huidverzorgingsgebied!
Ik moest ook een tijd zoeken naar een goeie combi voor mezelf! Misschien heeft dat er mee te maken, ben zelf allesbehalve een expert.
Ik wacht tussendoor wel een tijdje! Geen half uur ofzo maar wel gewoon fftjes
Ja ik vond het ook heel vervelend! Gelukkig nu geen last meer van!
Ughh ja hierdoor koop ik ook geen biodermal meer! Echt zo’n pijn gehad als er dan zweet en spf in m’n ogen kwam
Ja hier dus ook!
Ja de groene! Goed om te weten dat de roze het niet heeft! Maar ik blijf toch bij mijn vertrouwde La Roche Posay, die bevalt mij het beste!
Ik gebruik na de squalane cleanser altijd nog een andere (milde) facewash omdat er anders nog een beetje een vettig laagje achterblijft, misschien dat dit nog helpt?
Bij mij houdt de reservatrol en ferulic acid mijn hormonale puisten wel goed onder controle
Vind het alleen vies voelen en mega lang plakkerig blijven
Hier nog 1 waarbij Biodermal enorm in de ogen prikt (en je wil juist de dunne huid rondom je ogen wel in kunnen smeren).
Ik gebruik nu de Suncover SPF30 van Jetske voor mijn lijf en gezicht.
Oh en dat is dus 250ml voor 15,95!
De suncover heb ik hier staan van afgelopen zomer. Even proberen of die “voor gewoon” niet te glimmend blijft.
ik gebruik de suncover nu als spf voor mn gezicht en ik glim bijna niet. Hij blijft wel vies ruiken haha
Jaa die geur! Ik weet nog dat ik daar van schrok de eerste keer.
Ik doe dit ook een tijdje, denk zo’n 2-3 maanden nu.
Ik gebruik voor de retinol op een schoon gezicht nog de glycolic acid toning solution van the ordinary.
Heb het idee dat mijn huid er van opgeknapt is! Mijn huid is een stuk egaler en ik kreeg zelfs complimentjes van mensen erover. Helaas is die toner overal uitverkocht. Had ergens gelezen dat het de werking van retinol vergroot, vandaar deze volgorde.
Ik heb inderdaad ook de roze, voor een gevoelige huid, en geen last!
Ik gebruikte eerst de 0,5 en ben na een tijdje overgestapt op 1, gaat ook goed!
Ik zou hoger gaan dan, ik gebruikte moeiteloos 2% en mijn huid werd er wel beter op. Je kan gewoon wat minder doen en aanlengen indien nodig.
Ja ik merkte het wel! Maar kan ook tussen mijn oren zitten hoor. Heb wel het idee dat mijn huid er echt baat bij had. Anders kan je ook proberen voor een hoger percentage te gaan?