Het The Ordinary / Deciem topic

Ja had ik ook. Ik ben nu gestopt met alles. Ik was mn gezicht ‘s avonds in de douche met een reiniger, ‘s ochtends alleen warm water en een random dag- en nachtcrème en mn huid is vele malen beter dan met mn 10 stappen TO routine

1 like

Voor de liefhebbers, de azelaic acid suspension is weer op voorraad:

Ik heb eindelijk gemaild met fotos naar the ordinary voor advies. Eigenlijk is mijn huid al heel goed, maar wil het wat beter verzorgen dan ik nu doe. Ben benieuwd wat het gaat worden.

Ja!! Dit gevoel had ik ook na 2 maanden TO producten te gebruiken. Toen heb ik het hele stappenplan opgegeven en gewoon mijn gezicht gereinigd en goedkope dagcreme gesmeerd, maar ik had nog steeds last van puistjes en droge plekjes. Ik ben nu overgestapt naar aziatische/koreaanse beautyproducten en heb het gevoel dat deze producten veeeeel meer voor mijn huid doen. Dus ik vind TO overrated, maar misschien moet dit in het impopulaire meningen topic :sweat_smile:

1 like

Ik gebruik momenteel de Pixi Glow tonic, maar vind die op dit moment te prijzig om opnieuw aan te schaffen. Nu dacht ik dus van hey, laat ik die Glycolic Acid Toner van TO eens proberen, maar die is dus al een hele tijd echt OVERAL uitverkocht? Iemand enig idee of dat is omdat ze hem herformuleren of gaat 'ie uit het assortiment of iets?

En heeft iemand wellicht nog een goede budget tip ipv de Pixi Glow Tonic?

Het was nog aangevuld in de kortingsmaand november, maar ze gaven toen aan dat ze moeite hadden met de juiste grondstoffen verkrijgen. Daarom waren sommige producten lang uitverkocht.

Je kunt eens bij k-beauty shops kijken. Ik vind zelf de som by mi aha bha pha 30 days miracle toner fijn. Maar Cosrx heeft er ook 2.

1 like

Ik had een tijd geleden de spf 30 in mn mandje gegooid, zonder reviews te lezen. Holy moly wat een troep. Ik lijk wel wit geschminkt als een clown met die creme op. Mn gezicht blijkt ook heel stroef en stug voelen gedurende dag. Zo jammer! Toch maar terug naar mn paula’s choice spf die perfect is voor mij, maar helaas wel 34 euro per tube…

Ik had m’n email neergezet bij de bijenkorf voor die toner omdat ik er zoveel goeds over had gelezen en laatst kon ik hem bestellen! Dus hij gaat geloof ik niet uit het assortiment, maar is wel heel populair.

1 like

La Roche Posay Anthelios onzichtbare fluide factor 50! Geen witte waas, geen prikkende ogen en voor maar 14 euro bij mijn huid online! Super fijne zonnebrand!

3 likes

De 50 van biodermal is ook heel fijn en vaak 1+1. Ik zou voor je gezicht sowieso spf50 nemen.

1 like

Die van Biodermal prikte super erg in mijn ogen. Had jij daar geen last van?

Ik wrijf m niet in mn ogen :joy: hoe bedoel je? Qua geur?

Nee dat snap ik :wink:. Toen ik hem op had in de zomer had ik ontzettend last van prikkende ogen. Denk door transpiratie en daardooe wrijven. Ik vond de Biodermal daardoor niet prettig. Heb de gratis tube in de winter opgemaakt en nu weer gewoon de La Roche Posay.

Oh nee geen last van! Mijn huid is extreem gevoelig voor werkelijk alles, en dit is een van de weinige cremes die ik kan hebben dus allang blij :slight_smile:

Aah beter! Dan zal niet iedereen er last van hebben!

1 like

Oké ik ben nu meerdere Ordinary producten (cleanser, serum, moisturizer en retinol) aan het gebruiken maar het wordt echt zo’n smoezelig vetlaagje op mijn gezicht, is dit iets waar je doorheen moet of gebruik ik teveel? Of moet je nog langer wachten voordat het helemaal in is getrokken (wie heeft daar tijd voor?)?

Ben nog een dummie op huidverzorgingsgebied!

Ik moest ook een tijd zoeken naar een goeie combi voor mezelf! Misschien heeft dat er mee te maken, ben zelf allesbehalve een expert.

1 like

Ik wacht tussendoor wel een tijdje! Geen half uur ofzo maar wel gewoon fftjes

1 like

Ja ik vond het ook heel vervelend! Gelukkig nu geen last meer van!

Ughh ja hierdoor koop ik ook geen biodermal meer! Echt zo’n pijn gehad als er dan zweet en spf in m’n ogen kwam

2 likes