Mijn huid wordt altijd een beetje - nouja niet echt droog - maar stoffig??? van de Azeliac Acid Suspension. Ik wil daarna echt wel een moisturizer op. Geen vervanger is het iig.
@Bill oh grappig, ik vind de azaelic suspenser juist voelen als een moisturiser, mijn huid is ook altijd juist zacht en “vol” na gebruik. Maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn oily ass skin maar dan ga ik het gebruiken als tussenstap, ben benieuwd hoe het uitpakt in combinatie met elkaar allemaal!
@KipTokTok haha ik vind het dus ook wel lekker voelen, maar dan krijg ik daarna van die velletjes alsof m’n huid heel droog is maar die crème droogt gewoon raar op bij mij?
Dus als ik dat wil voorkomen moet ik er nog iets vettigers overheen doen. Plus, het is ook niet echt voedend vind ik, maar meer een fijn gevoel omdat het een beetje fris voelt.
Ik had ook last van blackheads en bij mij zijn ze nu 100% weg. ik gebruik de glycolic acid toner die jij noemt dus die zou ik zeker proberen! Ik gebruik hem wel maar 2x per week want vind hem vrij sterk
Ik wou ook een bestelling doen bij TO. Moisturizer, oogcreme en nachtcreme (Paula’s choice) heb ik nog.
Ik heb de regimen builder ingevuld maar krijg dan bv geen toner of exfoliant geadviseerd? Of wordt dat niet gebruikt bij hun producten?
Ik heb algemeen geen lastige huid maar sinds stoppen met de pil wel last van mee-eters en puistjes rondom mijn kin en soms van pigment vlekjes. Eerder een droge huid en de laatste tijd ook last van oneffenheden op mijn voorhoofd.
ik wil al zeker de Squalane Cleanser en Niacinamide 10% + Zinc 1% bestellen.
Heeft iemand advies voor nog een goede toner of/en exfoliant? Mag ook van een ander merk zijn.
Ik vind de lactic acid heel fijn. De glycolic acid toner is voor mijn gezicht te scherp. En voor 1x per 2 werken de 30%Aha en 2%Bha is een topproduct.
(moisturising) toners hebben ze eigenlijk niet.
Mijn bestelling is ook nog niet verzonden terwijl er bij de orderstatus wel heel optimistisch estimated delivery: 15 april staat 🥲
Hier kan je via een contactformulier een mail sturen
https://theordinary.deciem.com/nl/contact-form?target=Shipment
Hmm ja ik denk dat idd? Maar ik wacht het nog even af, wie weet staan ze straks toch ineens voor de deur!
@Bill sorry dubbelpost, maar ik krijg net een mail van DHL dat ze morgen een pakketje van LANDMARK GLOBAL (UK) LIMITED komen bezorgen! Ik heb verder niks besteld uit de UK dus ik neem aan dat het van Deciem komt. Op de website van Deciem staat dat het nog niet verzonden is dus die status wordt blijkbaar inderdaad niet altijd geüpdatet. Ik heb trouwens op 7 april besteld, dus als jij nu na twee weken nog niks hebt gehoord denk ik dat je inderdaad wel contact met ze kan opnemen.
De lactic acid zou ik misschien ook eens willen proberen nu ik hier over lees. Gebruiken jullie hiernaast ook een bha en hoe wissel je dit af? Ik gebruik zelf bijna dagelijks de 2% bha liquid van Paula’s choice en daar ben ik heel tevreden over. Is het dan aan te raden om ook lactic acid te proberen en af te wisselen of exfolieer je dan teveel?
Wanneer kies je dan voor de niacimide? Ik wil naicimide introduceren/proberen in mijn routine en gebruik ook al de bha van PC in de avond.
Het beste in de ochtend. Vaak doe je de exfolianten in de avond, en dan kun je de niacinamide in de ochtend doen. Niet te veel, want het kan rullen met bepaalde moisturizers.
Ik weet niet of het toeval is of het echt aan het product ligt maar sinds ik de lactic acid gebruik is mijn huid echt top in vergelijking met ervoor, geen acne of van die kleine puistjes meer op mn kin, mn wangen zijn mooi glowy etc
Het enige waar ik tegenaan blijf zitten is de poriën op mn neus en kin: kan ze wel uitdrukken maar na 1 dag is het alweer terug… zijn dus niet echt blackheads denk ik maar gewoon vergrootte porien? Heeft iemand hier al een holy grail voor gevonden, hoeft niet per se van TO te zijn!
Gebruik je dan ook nog hyaloronic acid voor die niacinamide? Ik doe dit nu altijd maar iets in me zegt dat dat niet hoort ofzo
Heeft iemand nog een tip voor een goede moisturizer? Gebruik nu embryolisse maar die is echt te dik voor sochtends.
Ik vind deze super fijn, de structuur is wat vloeibaarder dus hij verdeelt heel makkelijk. Die van TO gebruik ik ook maar soms vind ik deze fijner.
Ik gebruik sinds een paar dagen de niacinamide + zinc en merk eigenlijk gelijk meer onderhuidse puistjes en bultjes. Nu las ik dat meer hier in het topic en las ik ook dat het vaak een teken is dat je teveel gebruikt, hoevaak en hoeveel gebruiken jullie de niacinamide? Ik heb namelijk last van grote porien en hormonale acne op mijn kin, dacht dat het daarvoor wel goed zou zijn.
Ik gebruik zelf 2 druppels per dag. Maar je kunt het ook door je moisturiser of serum mengen en beginnen met 1 druppel per dag, om de dag. Het is vaak de zink die de irritatie geeft, dus een andere oplossing is over te gaan op een niacinamide zonder zink van een ander merk.
Ik had dat ook toen ik ermee begon, omdat ik het direct op mijn huid smeerde. Nu ik elke dag twee druppels met mijn dagcreme meng heb ik dat vervelende effect niet meer. Het is voor mij te vroeg om significante verbeteringen te zien, maar ik heb in ieder geval geen verslechtering gemerkt (ik doe dit nu drie weken)
Ik gebruik de niacinamide+zinc nu een maand 2x per dag, 3 druppels. De eerste week had ik ook last van onderhuidse bultjes, maar ben het blijven gebruiken, omdat ik las dat bij veel mensen hun huid er even aan moest wennen.
Nu een paar weken later ben ik zo blij dat ik heb doorgezet. De poriën op mn neus zijn zoveel minder zichtbaar .
Ik had de eerste 2 weken toen ik met niacinamide begon een soort purge op mijn wangen, hoewel ik maar 1 druppel gebruikte. Ik heb wel doorgezet met gebruiken en nu is het helemaal in orde!