Hebben mensen al resultaten?
Ik gebruik het nu anderhalve week (op m’n wenkbrauwen) en denk dus dat het al werkt maar dat kan denk ik helemaal niet
Hoe staan jullie tegenover het gebruik van The Ordinary? Ik heb superveel producten van ze (gebruik er bijna niks van overigens behalve de dagcreme en niacinamide (hoe je het ook schrijf haha)) maar iemand vertelde me laatst dat het helemaal niet werkt en er allemaal water in zou zitten en je het dus niet moet gebruiken. Heeft iemand daar hier een mening over? Want ik wil best investeren in wat goede skincare, i.p.v. dat ik 10 potjes van the ordinary heb wat ik allemaal niet gebruik
(dus samenvatting: mening over the ordinary? dan weet ik of ik het beter weg kan gooien en me moet gaan verdiepen in iets anders zeg maar)
En nog een andere vraag, ik heb laatst deze spf besteld en vind 'm suuuperfijn (heb normaal de bioré watery essence en al 5 anderen geprobeerd, maar ik krijg overal last van mijn ogen van behalve de bioré en nu deze). Heeft iemand hier toevallig ook ervaring mee? Ik vraag me af of er namelijk iets in zit wat slecht zou zijn voor je huid… anders ga ik ff inslaan
het was niks voor mij met al die verschillende potjes maar heb me er nooit echt goed in verdiept, ik weet dat er veel mensen wel fan van zijn! er is ook een the ordinary topic hier ergens
Ja ik heb een beetje het idee dat het een you love it or hate it dingetje is. Maar zij studeert voor huidtherapeut en op haar opleiding werd dus gezegd dat The Ordinary troep was… terwijl ik er juist zoveel lovende dingen heb gehoord, anders was ik er niet aan begonnen Dus vandaar mijn verwarring haha.
Haaa ik heb een aantal producten van the ordinary en ben er heel blij mee (oa retinol & squalane) dus zelfs als het placebo is dan who cares it works for me😂
Cosrx sunscreen is volgens mij ook prima hoor. Ik gwbruik hem ook met veel plezier.
Ik gebruik al jaren The Ordinary, en ik kan niet goed tegen water. Dus als er water in zou zitten, zou mijn huid er anders uit zien. Totaal broodje-aapverhaal, dus.
Of het iets voor jou is, moet je je afvragen. Je stelt hier best wel basisvragen, voor die producten heb je wel enige kennis nodig, van je eigen huid en van ingrediënten. En het kost een tijdje om uit te vinden wat voor jou werkt en wat niet. Als het je interesseert, lees dan het The Ordinary topic eens door.
Nou mijn vraag was vooral of The Ordinary wel werkt. Want ik heb me er idd al een tijdje in verdiept en gebruik hun producten al een jaar of 2! Dus het leek me ook een beetje een broodje aap verhaal, vandaar dat ik daarvoor een bevestiging zocht Voordat ik alles weggooi zeg maar
Werkt het voor jou? Of voelt het alsof je water op je huid smeert?
In alle eerlijkheid moet ik zeggen dat ik de producten te weinig daarvoor gebruik om te zeggen of het echt voor me werkt. Het doet iig niks kwaad
Ik weet gewoon niet zo goed hoe ik hier op moet antwoorden. Als je echte vragen hebt, stel ze gerust.
Je had mijn vraag al beantwoord dus dankjewel
Je zou de 1800 berichten in dit topic over The Ordinary eens kunnen lezen en dan kijken of je nog vragen hebt?
Even voor de goede orde, ik heb zelf bewust niet in dit topic die vraag gepost of The Ordinary troep is omdat me dat in dit topic nogal een open deur leek, maar nieuwsgierig was naar meningen van niet The Ordinary fans haha! Als die er zijn natuurlijk, maar die zal ik hier niet vinden lijkt me (het is dus verplaatst door een mod
)
Ik was in het begin (toen het nog niet in NL verkrijgbaar was), een grote fan. En volgens mij zijn hun producten ook echt niet slecht, ben nog steeds super blij met de Azelaic Acid.
Maar voor de rest? Ik merk toch dat voor mijn huid soms een elegantere formule wat prettiger is, maar daar betaal je ook voor en dat is ook het aantrekkelijke van The Ordinary. Werkzame stoffen zonder poespas.
Daarnaast heb ik nu vooral geleerd: less is more qua producten. Vroeger aan de haal met hele routines van 5 stappen. Nu bestaat mijn routine uit 1 of 2 stappen en is mijn huid best wel blij haha.
de eerste weken werd mijn huid elke keer echt super mooi, bij gebruik van een nieuw product. Maar dit was steeds maar tijdelijk. Nu weer terug naar gewone ‘‘minimale’’ routine en mijn huid blijft veel beter.
ik ben trouwens wel heel benieuwd naar het wimperserum!
Dankjewel voor je antwoord! Ik denk dat de producten dan dus best okee zijn, maar ben er idd voor mijzelf ook achter dat zoveel verschillende producten niet werkt en beter gebaat ben bij een wat meer minimalistische routine Wat jij zegt dus!
@Haai dankjewel, goed om te horen dat een minimale routine voor jou beter werkt! Denk dat ik daar ook op zoek naar ga.
Ik weet niet of je op nog een antwoord zit te wachten haha maar ik heb voor mijn gevoel dmv the ordinary wel echt mijn huid verbeterd (gebruik het nu zo’n 1,5 jaar). Ik had hiervoor vooral op wangen/voorhoofd kleine bultjes en pukkeltjes die nu echt compleet weg zijn. Wat ik met the ordinary niet wegkrijg (maar betwijfel of dat überhaupt lukt met gezichtsverzorging) is de hormonale acne op mijn kin en rode vlekjes daarvan.
Volgens mij werkt vitamine c goed tegen hyperpigmentatie. Geen ervaring met die van TO en heb zelf ook geen last van hyperpigmentatie, maar ik vind dit heel fijn spul en niet duur
Ik wou dat ik voor foto’s had gemaakt maar ik ben nu al enige tijd het wimper/wenkbrauw serum van the ordinary aan het gebruiken. Bij mijn wimpers merk ik weinig maar mijn wenkbrauwen?! Ik heb vrij blonde en weinig aanwezige wenkbrauwen maar gisteren had ik ineens zoiets van ‘huh heb mn make up toch al afgehaald’. Maar op het stuk waar je normaal niets meer ziet zitten zit nu ineens, haar?!
Let niet op mijn prachtige teken kunsten maar vanaf dat stuk is het normaliter gewoon klaar met mijn wenkbrauwen

Edit: ik ben drastisch op zoek naar een goede voor foto maar mn wenkbrauwen zijn overduidelijk een ding dat ik ze amper natuurlijk tegenkom.
Klinkt goed! Mag ik vragen welke producten je gebruikt?