Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe Saccharomyces Ferment 30% Milky Toner!
Even dit topic nieuw leven in blazen iemand zin om met me mee te denken?
Ik gebruik nu een aantal fijne producten van PC, maar wil wat nieuws/goedkopers gaan proberen nu ze opraken en ben wel geïnteresseerd in the ordinary. Ik heb een vochtarme huid, weinig acne maar wel snel wat blackheads op m’n neus en milia rond m’n ogen. En aardig wat pigmentvlekjes.
Ik gebruik nu in de ochtend Cosrx moisturizing lotion en biodermal zonnefluide spf 50.
In de avond:
- olie reiniger van Kruidvat of DM
- skin recovery cleanser van PC
- wisselend AHA 5% of BHA 2% van PC
- af en toe het skin recovery serum van PC
- Cosrx moisturizing lotion
M’n aha is bijna op, dus dacht aan de lactic acid 10% van the ordinary als vervanging. En wil nog iets toevoegen tegen hyperpigmentatie. Is alpha arbutin of azelaic acid een goede optie?
Ik zag dat The Ordinary niacinamide nu ook te koop is bij Shein ?? Wat raar. Schijnt wel de original te zijn.
Ook dit jaar weer Slowvember bij The Ordinary: de hele maand 23% korting op het hele assortiment.
Goeie tip! Thanks!
Én vanaf vandaag tot en met 14 november krijg je ook een gratis Natural Moisturizing Factors + HA 100ml bij elke aankoop met code SLOWNMF
Bij NIOD krijg je trouwens 3ml Fractionated Eye Contour Concentrate met de code SLOWFECC.
Misschien een gekke vraag maar welk product kan ik het beste gebruiken bij een huid die wat meer putjes heeft? Weet niet goed of het grove poriën zijn of gewoon wat losser wordende huid van de leeftijd bijv (ben 35)
(Zie foto voorhoofd) (schone huid, de glim is van de moisturiser en flits)
Heeft er hier al iemand ervaring met de Retinal 0.2% Emulsion? Ik gebruik nu de retinol van Cerave maar merk niet echt veel verschil.
Ik vind die heel fijn! Had eerst die andere van the Ordinary maar merkte daar niet zoveel van. Bij deze wel echt een purge maar daarna werd m’n huid heel mooi. Je doet ook langer dan je denkt met dat kleine pompje omdat je zo weinig nodig hebt.
Ik vind m ook heel fijn! Ik merk ook echt veel verschil tov de andere retinol/retinoids van TO, die Retinal doet echt iets. Moest 'm wel opbouwen met 1x per week beginnen, ondanks mijn huid al wel gewend was aan de retinol 1%/granactive retinoid 5%.
Ik heb nog een flesje retinol van Cerave staan en dan ga ik deze toch bestellen!
Iemand die ervaring heeft met de Multi Active Delivery Essence van the Ordinary. Ik heb een droge gevoelige huid en vraag me af of dit nou echt meerwaarde heeft. Het klinkt wel veelbelovend.
Heb ineens m’n interesse in skincare weer helemaal herontdekt. Heb nu Buffet besteld (weet ff de nieuwe productnaam niet meer), echt benieuwd!
Ik heb voor t eerst spullen van TO besteld en vind ze echt fijn!
Leuk! Wat heb je besteld?