Heeft er hier al iemand ervaring met de Retinal 0.2% Emulsion? Ik gebruik nu de retinol van Cerave maar merk niet echt veel verschil.
Ik vind die heel fijn! Had eerst die andere van the Ordinary maar merkte daar niet zoveel van. Bij deze wel echt een purge maar daarna werd m’n huid heel mooi. Je doet ook langer dan je denkt met dat kleine pompje omdat je zo weinig nodig hebt.
Ik vind m ook heel fijn! Ik merk ook echt veel verschil tov de andere retinol/retinoids van TO, die Retinal doet echt iets. Moest 'm wel opbouwen met 1x per week beginnen, ondanks mijn huid al wel gewend was aan de retinol 1%/granactive retinoid 5%.
Ik heb nog een flesje retinol van Cerave staan en dan ga ik deze toch bestellen!
Iemand die ervaring heeft met de Multi Active Delivery Essence van the Ordinary. Ik heb een droge gevoelige huid en vraag me af of dit nou echt meerwaarde heeft. Het klinkt wel veelbelovend.
Heb ineens m’n interesse in skincare weer helemaal herontdekt. Heb nu Buffet besteld (weet ff de nieuwe productnaam niet meer), echt benieuwd!
Ik heb voor t eerst spullen van TO besteld en vind ze echt fijn!
Leuk! Wat heb je besteld?
Dit is t! Die moisturizer had van mij alleen nog een andere structuur mogen hebben, nu voelt het alsof hij soms gaat rullen (terwijl dat niet zo is). Dus daar wil ik de volgende x nog een andere voor proberen
Is er iemand die 3 flesjes Retinal 0.2% Emulsion over zou willen kopen? Ik heb deze aangeschaft in de slowvember maand maar ik moet onverwachts aan de Differin en samen wordt afgeraden. Ik wilde het retour sturen maar kom er op de website niet helemaal uit. De verzendkosten zijn natuurlijk voor mij en ik had er ook een gratis 30ml Natural Moisturizing Factors + HA bijgekregen en die stuur ik ook mee. Mocht er iemand interesse hebben stuur maar even een berichtje! Of als iemand ooit al heeft geretouneerd zijn tips ook welkom!
Ik gebruik nu een tijdje het nieuwe volufiline van the ordinary en misschien zit het tussen m’n oren maar m’n wallen en lippen lijken minder diep en meer volume te hebben.
Klinkt goed, ga dat ook eens proberen dan. Waar heb jij hem gekocht?
Gewoon bij The ordinary zelf! Er was korting op alles (volgens mij nog steeds) en kreeg gratis moisturizer erbij.
Hallo ik ben een sukkel en ik heb per ongeluk een te hoge concentratie retinol in squalene gekocht (ze hadden maar één concentratie in de winkel waar ik was en ik ging ervanuit dat dat dan wel een van de lagere zou zijn maar dat was dus 1%). Kan ik een flesje squalene kopen en het dan zelf verdunnen naar de juiste concentratie voor gebruik? Of ben ik dan teveel mijn eigen labvaardigheden aan het extrapoleren naar iets waar ik de ballen verstand van heb
Als iemand het kan ben jij het!!!
Er zijn veel nieuwe producten bij gekomen en ik ben benieuwd of jullie aanraders hebben of nieuwe favorieten? Bijvoorbeeld dat roze serum of een van de nieuwe crèmes.
Ik gebruik zelf niacinamide en azelaic acid twee keer per dag en deze hebben mijn huidbarriere verbeterd. Mijn huid is gevoelig en ik heb last gehad van rosacea maar dat is nu vrij rustig. Naast deze producten gebruik ik hada labo premium lotion, gezichtscreme van dr. Leenarts en alleen ‘s avonds daar overheen nog lrp cicaplast.
Ik heb net weer eens een bestelling gedaan, heb in het verleden ook regelmatig the ordinary gebruikt maar is na een tijdje versloft. Wel grappig om te zien dat het voorgestelde regimen een beetje anders is, er zitten nu inderdaad producten bij die ik nog niet kende. En ik ga de nieuwe lipbalm proberen!
De lipbalm ziet er inderdaad fijn uit!
Ik vind het soothing & barrier support serum erg fijn (roze serum). Volgens mij zit hier wel niacinamide in, dus die zou je dan over kunnen slaan. Ik heb overigens een gevoelige en droge huid.
Ik heb laatst een nieuwe routine besteld:
- Marine Hyaluronics is fantastisch, direct resultaat en nooit meer trekkerige huid. Heb deze alweer opnieuw gekocht.
- GF 15% Solution, doet voor mij vrij weinig. wondjes lijken iets sneller te herstellen.
- Multi-Peptide + Copper Peptides 1% Serum als je je huid wilt laten stralen, de glow is insane. Je hebt weinig nodig dus doet er lang mee.
Bovenstaande combineer is s avonds met niacinamide (als laatste stap), het gaat niet rullen.