Het TMI topic #2 (Deel 1)

Wow wat een verschil. Echt heel mooi geheeld! Mooi die fases zo te zien.

5 likes

Sneezing and bleeding :v:t4:

2 likes

OMG. Trots op mijzelf. Niet echt een ranzig verhaal, maar ook niet iets wat je even gezellig aan je cliënten vertelt bij de koffieautomaat, dus daarom maar hier.

Mijn menstruatie is vandaag mega heftig. Geen tampon of cup die alles tegen kan houden, bizar. Ben zelfs nog even naar het toilet geweest op de kinderopvang van mijn zoon, maar nog geen half uur later in de auto voelde ik alweer dat het de verkeerde kant opging. Het was gelukkig heel erg rustig op de weg, dus auto op cruisecontrol en in een nanoseconde een soort bruggetje gemaakt en een extra maandverband in mijn onderbroek geschoven, zonder ‘m vast te plakken en zonder mijn kont of intieme delen aan te raken.

Zit nu op het toilet in het kantoorgebouw van een cliënt en dit was echt de reddende actie. Niet doorgelekt. Hoezee! Nu de rest van de dag nog overleven. :sweat_smile:

56 likes

Held!! Succes met de rest van de dag!

1 like

Ah lief, dankjewel! Nog één afspraak en dan naar huis. Ben de dag lekvrij doorgekomen. Wel zo fijn als je de hele dag omringd bent door mensen.

Het stomme is dat het echt alleen dag 2 van mijn cyclus is, dus ik baal altijd als ik dan net een volle dag heb (of een dagje sauna oid). En de ene keer is het erger dan de andere keer. Vandaag was het blijkbaar echt goed feest. :woman_shrugging:

1 like

Wow ben je hiervoor weleens naar de huisarts geweest? Lijkt me best lastig op sommige momenten

6 likes

Zelfs naar de gynaecoloog. Maar die had er ook geen sluitende verklaring voor. Verder gelukkig geen afwijkingen, daar ben ik wel door gerustgesteld.

3 likes

Update: ik kon de pijn en zwelling niet meer aan dus ben gisteren naar mijn eigen gynaecoloog gegaan om een tweede opinie en zij was van mening dat drainage toch de beste oplossing was. Dus ben gisteren met ruggeprik geopereerd. Er zit nu een wiek in mijn binnenste schaamlip (zo kan de wond beter dichtgroeien) dus elke dag moet er een thuisverpleger die komen vervangen.

De druk is er wel al af (een opluchting) maar ik heb nog steeds veel pijn. Hopelijk elke dag wat beter!

34 likes

Heel veel beterschap en sterkte!!

3 likes

Oh ik heb zo met jou te doen, klinkt echt ellendig allemaal. Beterschap!

7 likes

Ah jeetje, dit verwachtte je een paar weken geleden echt niet. Heb echt met je te doen. Veel beterschap!

5 likes

Ik zei nog iets van ik weet hoe het voelt, want heb iets soortgelijks meegemaakt. Niet weten dat je er nu nog last van hebt en zelfs terecht kwam in het ziekenhuis. Bij mij was het niet zo ernstig. Heb echt met je te doen. Denk bijna elke dag wel aan je, van hoe zal het gaan. Vind het zo echt zo zielig voor je. Echt kut :smiling_face_with_tear:

Het is geen tmi topic zonder een tmi vraag, Kan je een beetje normaal poepen? Of doet dat ook zeer?

En natuurlijk veel beterschap en sterkte!

3 likes

Wat een heftige nasleep. Hopelijk gaat het van nu af aan beter :hugs:

1 like

Oef, heftig! Veel beterschap en veel sterkte!

5 likes

Jeetje wat heftig zeg!! Heel veel beterschap

2 likes

Goeie TMI vraag! Ik had vorige week wat last van verstopping (omwille van alle medicatie) wat het wel heel moeilijk maakte om goed te kunnen gaan. Maar heb heel wat tips van hier uit de kast gehaald: lijnzaad, lepeltje olijfolie, bicarbonaat en toen ging het wel. Heb daardoor denk ik wel wat anale fissuurtjes opgelopen.

Maar nu gelukkig normale stoelgang en zonder (extra) pijn!

Vind het zo lief hoe jullie meeleven met mij, echt heel fijn. :sparkling_heart:

7 likes

Omg jammer dat dit op zo’n nare plek zit anders zou het volgens mij heel interessant zijn om dit elke dag te zien. Dat is toch ook wat ze in abcessen stoppen?


Nou echt hoor, je hoeft je oren kennelijk niet schoon te maken, maar ik heb me toch een paar flinke klonten oorsmeer eruit gehaald. Hoe dan?

3 likes

Ohhh ik heb het zo met je te doen :heart:

1 like

Och wat erg toch… Ik wens je heel veel sterkte en beterschap, en hoop dat de pijn snel minder gaat worden.

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Het TMI topic #2 (Deel 2).