Oooh zonde! Ik heb het echt zelden, heel af en toe een cyclus waarbij ik er last van heb. De cup is verder zooooo fijn.
Rond een uit of 16:00 2 korrels geteld. Echt een deceptie.
@mores
Dit dus. Ik vind het tegenvallen. Ik dacht echt dat ik een snelle spijsvertering had maar dit is denk ik gewoon gemiddeld
4 Weken geleden heb ik een spiraal laten zetten en sindsdien heb ik last van een beetje bloedverlies en hiervoor gebruik ik tampons. Kort na het zetten van m’n spiraal heb ik seks gehad waarbij het condoom is gebroken.
IK haalde net mijn tampon en ik zat het zo te bestuderen want het zag er een beetje raar uit. Blijkt dus dat ik drie weken lang heb rondgelopen met een stuk condoom in mijn vagijn. Bah bah bah.
Hahaha nooooo! Voel je je ok verder?
Ik heb deze situatie. Ik denk oprecht dat ‘ie misschien gebroken is, want kan hem niet meer bewegen. Oh well. Ben al de hele middag met ijs in de weer ook.
Oei. Even tapen aan je teen daarnaast? Helpt vaak qua pijn.
@tessel ja ga hem straks of morgenochtend inderdaad even tapen! @Oprah ja joh. Ben echt gehavend vandaag. Was eerst al gevallen met longboarden dus ook een geschaafde knie en elleboog. Toen ging ik naar binnen om zielig te doen bij m’n partner en liep ik KEIHARD tegen de kinderwagen aan in de gang met dit als gevolg. Echt niet m’n dag niet.
Maar goed, ik heb bier dus all is good nu.
Oh god, ik bewaar mijn vitamine B12-supplementen in de badkamer. Het deksel van het potje was al een paar weken kapot maar ik dacht dat dit geen kwaad kon. Normaal neem ik zo’n kauwtablet 's ochtends nog voordat ik mijn lenzen in doe dus ik zie dan maar wazig. Deze ochtend had ik voor de verandering wel al mijn lenzen in en toen zag ik dat er zwarte schimmelspikkels op die tabletten zaten Geen idee hoe lang ze al beschimmeld zijn maar bah de gedachte dat ik dit elke ochtend at
Direct weggegooid, in de toekomst supplementen niet meer in de badkamer bewaren
Als het er echt al lang zat denk ik wel dat je het eerder had geroken of geproefd hoor! Ik had dit laatst ook met vitamine tabletjes. Ze roken wat muffig en toen ik beter keek waren ze roze met zwarte spikkels. Bah
Ja ik had er niks aan geroken of geproefd, ook geen buikklachten daarna maar het blijft een vies idee haha.
Ik wist niet dat vitaminetabletten konden schommelen, ik ga nu mijn potje controleren
Hahahaha laat even weten als ze dat inderdaad kunnen!
Oh ja, schimmelen
Ik heb zondag 2 uur in veel te felle zon gezeten en was mijn voeten vergeten in te smeren.
Mijn linkervoet was verbrand en deed later flink schrijnen maar sinds gister is het aan het vervellen en het is zo satisfying om hele stukken vel er af te trekken. Dat typische geluidje erbij ook, laf it
Is de zon nu al zo sterk? .
Hehe nee ik ben in het buitenland voor werk!
Sommige hebben geen sterke zon nodig helaas. Totaal geen tmi vanuit mij, maar ik ben de afgelopen weken al een aantal keer vebrand en smeer me alweer dagelijks in en slik alweer medicatie ivm zonneallergie.
Ik heb echt een gigantische blaar door m’n nieuwe m’n nieuwe docs en ben best gefascineerd door de huid die eraf gevallen is ahhahahah, meer mensen wie dat hebben?
Ik lees hier altijd mee, maar had nooit echt iets om te delen. Nu wel. Ik had gewoon neon-geel snot vanmorgen
Snotfoto
Wow hoe dan