Oh wauw klinkt verschrikkelijk. Ik hoop dat het snel wat beter wordt. Goed herstel!
Wel echt chill dat je cavia dit voor je doet!
Ja waar heb je die gekocht? Welk ras?
Ik neem aan dat haar cavia behoort tot het veenmollen ras
Het ergste wat bestaat is in de ochtend wakker worden om te poepen (dat haat ik al! Laat me slapen) en dat de wc dan bezet is…
Omg ik heb echt precies hetzelfde meegemaakt. Ook zwaar aan de diarree en een broer die niet de badkamer uit wilde. Was echt zo desperate heb het toen onder een bult blaadjes verstopt hahaha.
Kfc bucket in de ochtend. Leuk verhaal ash tomaten ketchup
Had je niet in die bucket kunnen kakken.
Eten doet er volgens mij gemiddeld 24 tot 48 uur over om te verteren. Dus over het algemeen komt je avond eten er niet 's ochtends weer uit.
Jaa me 2 als ik ergens niet tegen kan dan loopt het gelijk door.
Bij mij lijkt het standaard maar zo’n 12 uur te zijn
Bij mij ook
Alles wat ik s aconds eet lijkt er de volgende ochtend alweer uit te komen, helemaal dingen als mais en spinazie, bieten enzo.
Ik ook! Schrale anus ook en doet zoveel pijn
Oke dit is niet heel tmi maar ik heb moeite met plassen in stressvolle situaties. Ik moet echt maar zit al 2 minuten op de wc in de bus en er komt maar niks. Het gaat vanzelf wel komen maar heb t idee dat iedereen weet dat ik hier ben enzo
Het is gelukt hahaha! Pianomuziek op en rustig zitten
Ik had je berichtje niet op tijd gelezen, maar anders had ik het sowieso geprobeerd!
Of zachtjes je onderrug kriebelen, dan komt het ook
Ik zie hieronder dat het al is gelukt, maar ik heb dat ook heel vaak. Ooit heb ik ergens gelezen dat het helpt om je ogen dicht te doen en je adem in te houden, en dat helpt mij ook altijd, voor een volgende keer misschien!
Wow dat is een bijzondere maar als ie werkt, all for it!
Het kan soms ook helpen om de kraan aan te zetten (niet heel milieuvriendelijk misschien), maar kan helpen om je aandacht (en andermans aandacht) af te leiden door ernaar te luisteren.
Haha dit heb ik ook gelezen maar dan je ogen sluiten en twee keer tot 10 tellen. Zo zit ik dus ook altijd op het toilet dankzij mijn eeuwige plasangst. Ziet er vast niet uit maar werkt wel.