Haha ja we moeten wat hè! Fijn dat het werkt
Ugh ik zit op de wc, maar ik heb zoveel spierpijn van het sporten gisteren dat ik overweeg niet af te vegen omdat ik toch zo ga douchen. Het gaat gewoon echt amper.
Wat vinden jullie?
- Okay
- Nee
0 stemmers
Maak het jezelf gemakkelijk
Poep of plas?
Het was poep haha, maar ik heb toch maar gewoon geveegd. Kreunend en steunend en bijtend door de pijn heen
Strijder! Haha bij poep had ik ook wel ff geveegd
Ik heb echt al weken een soort wondje op mijn hoofdhuid die maar niet weggaat. Heb die vandaag opengemaakt en kon dit uittrekken met een pincent?? Heb nu echt een gat in mijn hoofd.
Wat je eventueel kunt doen is een doosje met lucifers meenemen. Eentje afstrijken en uitblazen. De zwavel maskeert veel luchtjes.
Of een leuke wax brander neerzetten.
Maar het blijft inderdaad kak…
Wohh lijkt wel een tandje!
Ohh jaa, nu je het zegt! Groeit die verstandskies toch op de verkeerde plek.
Was dit zacht of hard?
Hard, maar kon het wel een beetje pletten.
Aha, denk oud talg?
Ik had dit in de puberteit best vaak, haalde mijn moeder eruit en noemden we gekscherend “mijn aliens”
Ja ik denk inderdaad oud talg dat zich opgehoopt had. Heb het nog nooit eerder gehad. Het was daarvoor ook geen puistje of ontstoken, was gewoon een soort bultje. En hahaha idd net kleine aliens
Veel kijkplezier
Ik kwam hier om deze ook te plaatsen hahahaha. Zat echt ff zo toen hij eruit kwam:
Waaa ik schrok gewoon een beetje toen het in 1x zo omhoog kwam . Echt fascinerend!
LMAO ja wtf. Dat ding komt eruit, eerste reactie: “This is a great video!”
Had al heel lang geen “taco’s” meer gegeten maar vandaag was 't weer zo ver. Was aleen vergeten wat voor aanslag dat op m’n darmen is Ben direct na 't eten een rondje gaan wandelen en ohhhhhh die laatste 10 minuten waren de langste minuten van m’n leven. Met kippenvel op m’n armen en m’n anus dichtgeknepen doorgelopen en net op tijd de wc gehaald.