Haha Volgens mij had ik iets van bijholteontsteking van de week. Eerst was m snot groen, daarna oranje (alsof er bloed in opgelost was ofzo??) en nu dus fel geel. Misschien zijn dit de verschillende snot-fasen?
Het is ook ontzettend plakkerig, dus het was een enorme opluchting toen ik er zoveel uit kon snuiten vanmorgen
.
Oh nice, thanks voor de info. Voor mijn gevoel klopt dit inderdaad wel. Het was erg opgezet, pijnlijk en rood, maar nu is dat gevoel bijna weg. Hopelijk ben ik er snel helemaal vanaf
Hebben jullie ook dat je weet dat je ongesteld moet worden omdat je verstopt zit en bij het persen op de wc (menstruatie)bloed verliest? Ik heb zo’n drie dagen voor mn echte menstruatie altijd al bloed na het poepen. Wel een handige waarschuwing, maar had ik vroeger nooit!
Oog na operatie en injectie met medicatie.
Behandeling: would recommend -10/10
Samenvatting
Auw ziet er pijnlijk uit! Wat heb je voor operatie gehad?
Wow is heel je oogwit nou opgezet? Zou hier zo graag in prikken
Mijn pupillen zijn los gesneden want die waren verkleefd en er zijn injecties in mijn beide ogen gezet met langdurig werkende medicatie.
@Spaarlamp oogwit en de slijmvliezen om je oog heen ja. En er zat ook nog een of ander vlies over waardoor mijn ogen niet dicht konden.
Verwaarloosde oogontsteking, thanks hè huisarts.
Oh wauw klinkt verschrikkelijk. Ik hoop dat het snel wat beter wordt. Goed herstel!
Wel echt chill dat je cavia dit voor je doet!
Ja waar heb je die gekocht? Welk ras?
Ik neem aan dat haar cavia behoort tot het veenmollen ras
Het ergste wat bestaat is in de ochtend wakker worden om te poepen (dat haat ik al! Laat me slapen) en dat de wc dan bezet is…
Omg ik heb echt precies hetzelfde meegemaakt. Ook zwaar aan de diarree en een broer die niet de badkamer uit wilde. Was echt zo desperate heb het toen onder een bult blaadjes verstopt hahaha.
Kfc bucket in de ochtend. Leuk verhaal ash tomaten ketchup
Had je niet in die bucket kunnen kakken.
Eten doet er volgens mij gemiddeld 24 tot 48 uur over om te verteren. Dus over het algemeen komt je avond eten er niet 's ochtends weer uit.
Jaa me 2 als ik ergens niet tegen kan dan loopt het gelijk door.
Bij mij lijkt het standaard maar zo’n 12 uur te zijn
Bij mij ook
Alles wat ik s aconds eet lijkt er de volgende ochtend alweer uit te komen, helemaal dingen als mais en spinazie, bieten enzo.
Argh na het eten kreeg ik helemaal buikpijn en nu zit ik al even op de wc. Heb echt veel gedoe met m’n darmen de laatste tijd, zo vervelend. Ik wil gewoon normaal kunnen poepen ja!!