Ik ook! Schrale anus ook en doet zoveel pijn
Oke dit is niet heel tmi maar ik heb moeite met plassen in stressvolle situaties. Ik moet echt maar zit al 2 minuten op de wc in de bus en er komt maar niks. Het gaat vanzelf wel komen maar heb t idee dat iedereen weet dat ik hier ben enzo
Het is gelukt hahaha! Pianomuziek op en rustig zitten
Ik had je berichtje niet op tijd gelezen, maar anders had ik het sowieso geprobeerd!
Of zachtjes je onderrug kriebelen, dan komt het ook
Ik zie hieronder dat het al is gelukt, maar ik heb dat ook heel vaak. Ooit heb ik ergens gelezen dat het helpt om je ogen dicht te doen en je adem in te houden, en dat helpt mij ook altijd, voor een volgende keer misschien!
Wow dat is een bijzondere maar als ie werkt, all for it!
Het kan soms ook helpen om de kraan aan te zetten (niet heel milieuvriendelijk misschien), maar kan helpen om je aandacht (en andermans aandacht) af te leiden door ernaar te luisteren.
Haha dit heb ik ook gelezen maar dan je ogen sluiten en twee keer tot 10 tellen. Zo zit ik dus ook altijd op het toilet dankzij mijn eeuwige plasangst. Ziet er vast niet uit maar werkt wel.
Haha ja we moeten wat hè! Fijn dat het werkt
Ugh ik zit op de wc, maar ik heb zoveel spierpijn van het sporten gisteren dat ik overweeg niet af te vegen omdat ik toch zo ga douchen. Het gaat gewoon echt amper.
Wat vinden jullie?
- Okay
- Nee
0 stemmers
Maak het jezelf gemakkelijk
Poep of plas?
Het was poep haha, maar ik heb toch maar gewoon geveegd. Kreunend en steunend en bijtend door de pijn heen
Strijder! Haha bij poep had ik ook wel ff geveegd
Ik heb echt al weken een soort wondje op mijn hoofdhuid die maar niet weggaat. Heb die vandaag opengemaakt en kon dit uittrekken met een pincent?? Heb nu echt een gat in mijn hoofd.
Wat je eventueel kunt doen is een doosje met lucifers meenemen. Eentje afstrijken en uitblazen. De zwavel maskeert veel luchtjes.
Of een leuke wax brander neerzetten.
Maar het blijft inderdaad kak…
Wohh lijkt wel een tandje!
Ohh jaa, nu je het zegt! Groeit die verstandskies toch op de verkeerde plek.
Was dit zacht of hard?
Hard, maar kon het wel een beetje pletten.