Aha, denk oud talg?
Ik had dit in de puberteit best vaak, haalde mijn moeder eruit en noemden we gekscherend “mijn aliens”
Ja ik denk inderdaad oud talg dat zich opgehoopt had. Heb het nog nooit eerder gehad. Het was daarvoor ook geen puistje of ontstoken, was gewoon een soort bultje. En hahaha idd net kleine aliens
Veel kijkplezier
Ik kwam hier om deze ook te plaatsen hahahaha. Zat echt ff zo toen hij eruit kwam:
Waaa ik schrok gewoon een beetje toen het in 1x zo omhoog kwam . Echt fascinerend!
LMAO ja wtf. Dat ding komt eruit, eerste reactie: “This is a great video!”
Had al heel lang geen “taco’s” meer gegeten maar vandaag was 't weer zo ver. Was aleen vergeten wat voor aanslag dat op m’n darmen is Ben direct na 't eten een rondje gaan wandelen en ohhhhhh die laatste 10 minuten waren de langste minuten van m’n leven. Met kippenvel op m’n armen en m’n anus dichtgeknepen doorgelopen en net op tijd de wc gehaald.
Haha en die vrouw “holy shit Jake don’t look”
Filmen plz
Ik heb gisteravond 3 gebakken eieren gegeten en ik had bij 1 het idee dat het niet helemaal goed was terwijl ik t at, ik heb dat wel eens eerder gehad en verder nooit last van gehad dus ik dacht ach.
Vanaf t moment dat ik vanmorgen wakker werd voelde ik me ‘vaag’, zwaar gevoel in m’n buik, gassy, beetje watterig in m’n hoofd, kon gewoon functioneren maar het bleef de hele dag zo.
Ik dacht rond een uur of 7 s’avonds, ik ga gewoon even een eind lopen daar knap ik vast van op, maar dat ‘zware’ gevoel in m’n buik werd steeds erger, niet pijnlijk of misselijk maar gewoon…bloated?
Uiteindelijk na een uur kwam ik thuis en ik spring onder de douche en ik krijg me toch spontaan een diaree explosie, ik heb letterlijk de hele badkuip bruin zitten sproeien als een soort hogedrukspuit, het hield ook gewoon niet op.
Daarna nog een half uur gedouched en de boel schoongemaakt, en nu voel ik me zo intens opgelucht.
Lang verhaal kort: ik eet de komende maanden geen eieren meer
Jij blij dat het iig thuis gebeurde ipv een supermarkt of iets
Nou echt! Want ik had het gevoel al de hele dag maar ben wel naar de supermarkt geweest etc. en ik heb savonds dus die wandeling gemaakt, ik dacht echt omg als dat halverwege die wandeling was gebeurt had ik mezelf echt in de sloot gemarineerd en dan net gedaan of ik erin was gevallen terwijl ik naar huis loop
Ik ben overigens oprecht een keer in de sloot gefietst toen ik naar m’n werk ging, ik wilde achterom kijken of er iemand achter me reed en toen verloor ik m’n balans, van top tot teen in de modder. Ben alsnog doorgegaan naar m’n werk. Was echt een ontzettende awkward dag uit m’n leven.
Ik ga stuk.
Wow!!! Jij bent ook een ‘velletjes rond je nagel knager’ neem ik aan haha. Bij mij nooit zover gekomen dat het echt ging etteren, maar wel een keer bij mn teen gehad (heb daar niet op zitten knagen obv. maar teveel nagel weggepulkt).
Nou obvvvvv, ik had vroeger een vriendin en die knaagde aan haar teennagel
(Nee geen asking for a friend verhaal, echt een vriendin haha)
Ja dit zijn de dingen die iedereen doet maar waar ze t niet over willen hebben haha.
Ik heb ooit toen ik jong was mijn kleine teen ziek hard op zo’n cliche manier gestoten, dat je echt doodgaat van de pijn op dat moment, en die nagel is nooit meer normaal terug gaan groeien. Wat ik ook doe!
Ik vind echt dat die teen mijn neushoorn is geworden, die nagel groeit consequent als een soort slagtand uit mijn teen en het afknippen ervan is altijd weer fascinerend. Je hoort nog net geen impact geluid als het op de grond valt na het knippen zeg maar.
Lol als kind deed ik dat ook hoor!! En niet dan nagelbijten, maar dan had je zo een los stukje wat je er met je vingers niet afgetrokken kreeg, gaat veel makkelijker met je tanden
Nu kan ik er niet meer bij
Ik kon vannacht niet slapen dus zat even op reddit, en kwam per toeval deze subreddit tegen in aanbevelingen: https://www.reddit.com/r/popping/
Zo interessant, en ook zo goor! Ben pas gaan slapen toen mijn mobiel bijna leeg was.
Ik ben voor het eerst bij de pedicure geweest. Blijkbaar waren de kloven in mn hielen zo diep dat ze het niet in één behandeling kon verhelpen :’(
Mn voeten zijn wel heerlijk zacht, maar ik wil van die kloven af!