Het TMI topic #2 (Deel 1)

Vooral ook dat er poep bij moet. Alsof bloed niet al erg genoeg is :sob: het is echt een mensonterende ervaring soms

2 likes

Hallo, ben ik weer. Ik heb weer eens een gruwelijk monster op mijn gezicht!

afbeelding

Doktersafspraak

Vanochtend naar de dokter geweest omdat ik hier regelmatig last van heb. Het is een steenpuist. Wat een ranzig woord is dat zeg! Ik heb veel last van eczeem en van acne de laatste tijd. Woensdag kan ik een crĆØme halen bij de apotheek. Die haal het bovenste huidlaagje eraf, waardoor ik heel veel schilfers en puisten krijg. Maaaaar daarna wordt het (als het goed is) beter! Ben door mijn huid echt heel onzeker geworden dus ik hoop het zo

9 likes

Precies dit ben ik vandaag.

4 likes

Dit zijn de leuksten. :raised_hands:t2:

Mijn vriend heeft op z’n borst een infinity mee-eter. Elke dag zit er weer iets nieuws in, echt geweldig. Het is dan ook steeds zo’n diep gat als ik hem uitgedrukt heb.
Door z’n borsthaar is deze soms lastig te vinden en daarom vind hij het irritant dat ik telkens wil drukken/zoeken. Ik had al geopperd om er een rondje om te tatoeĆ«ren zodat ik hem snel kon vinden maar dit vond hij, helaas, niet zo’n geslaagd idee.

39 likes

En de anuspijn :cry:

2 likes

Ooh dit ziet er pijnlijk uit :pensive:
Welk spulletje krijg je? Benzoylperoxide?

3 likes

Hahaha oh no mijn gezicht ging :no_mouth::scream::face_vomiting::joy::sob:

4 likes

Ik heb nog geen idee. Het was niet meer op voorraad dus ik kan het woensdag ophalen. Het is ook heel pijnlijk ja…

Het is begonnen. :raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2:

afbeelding

13 likes

Is dit ook na die van de action?
Ik kan er maar niet aan komen :sob:

Ja! In ā€˜mijn’ action lag het nu op een kopstelling, daar lagen alle voetproducten nu, misschien dat je het daar kunt vinden?

Of als je het via click en collect besteld?

Oh goeie tip! Ik durf niet via click en collect want dan moet je voor een bepaald bedrag bestellen en hoorde al dat soms de producten er niet bij zitten en dat hoor je dan pas:(
Heb op bol wel iets gevonden met ook wel goeie recensies… voorlopig geniet ik maar via jullie;p

1 like

Oh oh hoe was dit? Pijnlijk? Ik heb er echt een stuk of 8 en wil ze echt weg laten halen maar drempel.

2 likes

Ik gooi deze er maar weer eens in hoor.

BlxTv0NIcAAo60g~2

#pds

34 likes

Ik heb heel veel mac and cheese gegeten en als toetje panna cotta oftewel ongeveer alleen maar lactosebevattende producten.
Ik heb een lichte lactose-intolerantie en dit is echt te veel. Echt zin om vannacht wakker te worden en naar de wc te moeten rennen.

1 like

Ik had vandaag echt een beetje zo’n ’ik vreet gewoon wat ik wil dag’. Nou dat heb ik geweten hoor, had zo’n buikpijn inclusief vieze scheetjes. Dus ik zit nu te poepen (ja ik typ dit tijdens) en er komt me toch eentje uit. Ben er bijna trots op. Wel een beetje jammer dat mijn luchtverfrisser nu net op is.

5 likes

Tijdens het tandenpoetsen voelde het alsof ik een popcorn velletje in m’n keel had (heb helemaal geen popcorn gegeten). Uitgespuugd en het was een amandelsteentje! Nog nooit gehad! Nu zie ik er links nog een zitten, maar durf er niet bij ivm kokhalzen.

7 likes

Wat een prachtprogramma was dat inderdaad. Altijd als ik een Borent-autootje zie moet ik aan die man denken die geen eigen vervoer had en dan maar met een gehuurde auto van Borent op date ging.

Wat betreft je vermoeden of het acteurs zijn is er maar ƩƩn antwoord mogelijk:
A433799F-8292-4BFF-AE8C-04EDBE3DA5E0

25 likes

Dit had ik van de week ook, maar nog veel groter​:sob::sob::sob: zo vies

2 likes

Voel me heel dom nu… maar welk stuk precies?

3 likes