Zekerrr, ben altijd een leuk project voor vriendinnen haha. Dat onderhuidse heb ik ook af en toe, vooral bij mān behabandje. Zwaaar irritant.
Je zusje is er dus uiteindelijk vanaf gekomen? Superfijn!
Wow goals
Dit zou echt mān dag maken
Hoe ziet die porie er nu uit?!?
Ik heb in mijn pubertijd een keer een mee-eter in mijn neusvleugel gehad waarvan ik niet wist dat het er een was, had toen een paar dagen pijnlijk gevoel in mān neus en toen ik er opeens aanzat kwam er out of nowhere een worm uit van 2 centimeter, het was zo satisfying.
Ik bedoel ik ben blij dat ik verder amper last van puistjes en mee-eters heb, maar ik mis soms echt het gevoel van dat uitdrukken. En bij anderen wil ik het niet doen dat vind ik goor
#Firstworldproblems
Uuuuuugh ja same. Geen bacne of eczeem gelukkig, maar wel rugpijn waar je u tegen zegt en alle andere viezigheid(al vraag ik me af of de rugpijn door de ongesteldheid komt, want het is echt next level dit weekend).
Same.
Ben nu aangespoeld op de bank en kan niet weg tenzij iemand me rolt
Vooral ook dat er poep bij moet. Alsof bloed niet al erg genoeg is het is echt een mensonterende ervaring soms
Hallo, ben ik weer. Ik heb weer eens een gruwelijk monster op mijn gezicht!
Doktersafspraak
Vanochtend naar de dokter geweest omdat ik hier regelmatig last van heb. Het is een steenpuist. Wat een ranzig woord is dat zeg! Ik heb veel last van eczeem en van acne de laatste tijd. Woensdag kan ik een crĆØme halen bij de apotheek. Die haal het bovenste huidlaagje eraf, waardoor ik heel veel schilfers en puisten krijg. Maaaaar daarna wordt het (als het goed is) beter! Ben door mijn huid echt heel onzeker geworden dus ik hoop het zo
Precies dit ben ik vandaag.
Dit zijn de leuksten.
Mijn vriend heeft op zān borst een infinity mee-eter. Elke dag zit er weer iets nieuws in, echt geweldig. Het is dan ook steeds zoān diep gat als ik hem uitgedrukt heb.
Door zān borsthaar is deze soms lastig te vinden en daarom vind hij het irritant dat ik telkens wil drukken/zoeken. Ik had al geopperd om er een rondje om te tatoeĆ«ren zodat ik hem snel kon vinden maar dit vond hij, helaas, niet zoān geslaagd idee.
En de anuspijn
Ooh dit ziet er pijnlijk uit
Welk spulletje krijg je? Benzoylperoxide?
Hahaha oh no mijn gezicht ging
Ik heb nog geen idee. Het was niet meer op voorraad dus ik kan het woensdag ophalen. Het is ook heel pijnlijk jaā¦
Het is begonnen.
Is dit ook na die van de action?
Ik kan er maar niet aan komen
Ja! In āmijnā action lag het nu op een kopstelling, daar lagen alle voetproducten nu, misschien dat je het daar kunt vinden?
Of als je het via click en collect besteld?
Oh goeie tip! Ik durf niet via click en collect want dan moet je voor een bepaald bedrag bestellen en hoorde al dat soms de producten er niet bij zitten en dat hoor je dan pas:(
Heb op bol wel iets gevonden met ook wel goeie recensies⦠voorlopig geniet ik maar via jullie;p