En dat in heet water/thee doen. 100% betere textuur
Ja, die macrogel gebruik ik inderdaad al, helpt wel wat gelukkig! Vind die ook best lekker @tessel
Pffff ik slik bijna een week antibiotica voor een ontsteking en sinds gisteren krijg ik bijwerkingen. Vandaag van die vage buikpijn en bijbehorende wc bezoekjes. Ondertussen zo vaak geweest dat alles helemaal schraal is en mannn ik sta in de fik lijkt het wel:fire: lekker schreeuwend en jammerend op de wc, word gek. En de ontsteking is ook nog niet over
Er is vaseline met verdovingsmiddel om lokaal aan te brengen? Misschien biedt het enige verlichting.
Goeie tip, thanks!
Vochtig toiletpapier is je vriend in deze tijden! Sterkte
Klopt, had ik ook toen ik ijzer slikte. En toen ik ermee stopte, was het weer de normale kleur.
Ik heb een soort steenpuist/gezwel aan de binnenkant van mijn linkerdij. Ik wacht even tot morgen voor ik er aan ga zitten frunniken.
Het was er ook echt opeens! Ik loop en fiets heel veel en voelde vandaag opeens een soort pijn en toen ik net ging douchen voelde ik het opeens.
Maar dan tussen m’n benen.
Ik heb dat ook weleens, meestal door een ingegroeide haar van het scheren! Wat bij mij helpt is een warme kruik of pittenzak erop om de bloeddoorstroming te bevorderen en de vaten te verwijden waardoor de bult/puist slinkt!
Ik heb laatst m’n bilnaad geschoren en heb daar ook zo eentje voor in de plaats gekregen
omg wat scheren allemaal teweeg kan brengen. Ga je hierna nog een keer je bilnaad scheren en zo ja: wat ga doen om zoiets te voorkomen whaha?
Ja ik weet het niet hahaha ik heb geloof ik ook een vrij harige bilnaad en ik wil dat gewoon weg hebben!!! Maar ik heb nog geen geld om de boel te laten laseren
Durf je je te laten waxen? Het is niet heel leuk maar wel effectief.
Het ergste ervan vind ik niet de pijn maar dat je letterlijk in je blote doos ligt
Ja dat heb ik jaren gedaan, maar juist daarvan krijg ik echt veel ingegroeide haren en gedoe dus dat doe ik niet meer! En ik vond de pijn wel erger dan in m’n blote poes liggen hahaha
Whatt the. Uit je oren?
Ja bizar toch!
De steenpuist tussen mijn dijen is vandaag ontploft maar Jezus het doet zo’n pijn dat ik niet eens normaal kan lopen en alle klieren eromheen zijn opgezwollen. Heb dit echt nog nooit gehad.
Omg ik kwam hier precies om hetzelfde te posten!!
Ik merkte dat ik de hele dag al pijn aan mijn bil had met zitten, dus ik ging net kijken met een spiegel en ik heb dus een hele grote ontstoken talgklier op 1 bil. Als ik het tussen mijn vingers pak is het echt wel de grote van een knikker het zit ook echt in mijn bilnaad, dus hoe ik ook zit, het doet pijn.
Heb het geprobeerd maar moet al kokhalzen voor ik er ben. Hoe doen jullie dat? Zijn de mensen met amandelsteentjes ook degene die vaak ontstoken amandelen hebben? Ik wil ze dus eigenlijk eruit, maar vraag me af of de dokter akkoord gaat