Oh oh hoe was dit? Pijnlijk? Ik heb er echt een stuk of 8 en wil ze echt weg laten halen maar drempel.
Ik gooi deze er maar weer eens in hoor.
#pds
Ik heb heel veel mac and cheese gegeten en als toetje panna cotta oftewel ongeveer alleen maar lactosebevattende producten.
Ik heb een lichte lactose-intolerantie en dit is echt te veel. Echt zin om vannacht wakker te worden en naar de wc te moeten rennen.
Ik had vandaag echt een beetje zo’n ’ik vreet gewoon wat ik wil dag’. Nou dat heb ik geweten hoor, had zo’n buikpijn inclusief vieze scheetjes. Dus ik zit nu te poepen (ja ik typ dit tijdens) en er komt me toch eentje uit. Ben er bijna trots op. Wel een beetje jammer dat mijn luchtverfrisser nu net op is.
Tijdens het tandenpoetsen voelde het alsof ik een popcorn velletje in m’n keel had (heb helemaal geen popcorn gegeten). Uitgespuugd en het was een amandelsteentje! Nog nooit gehad! Nu zie ik er links nog een zitten, maar durf er niet bij ivm kokhalzen.
Wat een prachtprogramma was dat inderdaad. Altijd als ik een Borent-autootje zie moet ik aan die man denken die geen eigen vervoer had en dan maar met een gehuurde auto van Borent op date ging.
Wat betreft je vermoeden of het acteurs zijn is er maar één antwoord mogelijk:
Dit had ik van de week ook, maar nog veel groter:sob: zo vies
Voel me heel dom nu… maar welk stuk precies?
Update 2 voetenmasker. Ik schrok wel een beetje toen ik m’n sokken uit trok. Wat een drek kwam daaruit.
Deze zijn het.
Misschien dat ik het naar je kan opsturen?
Op amazon of andere websites kun je ook eeltsokken vinden. Via google krijg je veel resultaten als je zoekt op exfoliating socks. Alleen geen idee of ze ook zo goed werken als die van de action.
Die lijken er wel op. Ook de sokken op de verpakking zijn bijna dezelfde als die van de action.
Laat maar weten als ik je kan helpen.
Ik zag bij een vriendin eens dat ze elke keer (tijdens het stofzuigen dus) dat ding er ook bewust af haalt en dan met de slang aantal x erin/overheen ging. Vond ik een hele handige tip!
Ik werd wakker met bloed op m’n kussen, denk open neus door de neusspray en uitademen
Ik snuiten en beetje slijm ophoesten, matig bloed
Lid ik weer rustig in bed voel ik wat in m’n keel, haal ik bekant zwart bloed slijm op met zelfs wat harder slijm er in. Gelukkig had ik hier papieren zakdoekjes om 't in te spugen
Ik begon wat last te krijgen van obstipatie, dus ik had lactulose siroop genomen om de boel een beetje op gang te krijgen. Werkte super goed, kon vanochtend lekker poepen
Maar…het was iets too much voor de wc en die was toen dus verstopt. En er is hier geen ontstopper (ik woon tijdelijk niet thuis en een ontstopper heb ik niet mee genomen haha).
Dus toen heb ik als een ware MacGyver een ontstopper gemaakt van een vuilniszak en een stuk karton en het werkte ook nog echt!
(Maar ik denk nog steeds: er zou toch in alle accommodaties zoals hotelkamer/vakantiehuis/b&b altijd een ontstopper moeten zijn, zodat je niet voor zoiets sufs de receptie zou moeten bellen, want het is in 2 seconden opgelost.)
Ik had zo’n tapijtschoonmaak ding gekocht op Aliexpress en probeerde m’n vriend zijn tapijt schoon te maken. Dat is in die 5 jaar nog nooit gedaan
Ugh toen ik in een andere studentenkamer ging wonen met een oud tapijt ging ik om de dag stofzuigen met zo’n speciaal tapijt opzetstuk. Heb de eerste twee weken de hele tijd zo’n klont eruit gehaald
wel bevredigend
Oh het was via shein haha, maar hier is de link!
Mijn moeder heeft al tijden een verstopte talgklier(waarschijnlijk) op haar borst. Maar de laatste tijd werd het groter en harder. Gister vroeg ze of ik het uit wilde knijpen, maar het was gewoon een harde knobbel, dus ik had er een hard hoofd in. Maar ik begon en er kwam al vrij snel een dun sliertje uit, dat ging heel de tijd zo door. Totdat ik meer huid pakte en harder kneep en toen kwam er dus echt een goede sliert uit. Het was hard en het stonk zo erg. Op de foto was het nog niet eens in z’n geheel eruit. Het bleef maar doorgaan. Ik heb vandaag nog vaak aan dat moment gedacht haha.
Omg, ik heb 'm gelijk besteld haha. Als ik 'm gebruikt hebt hoop ik hier ook op haha (ergens ook niet ). Ik vind mijn tapijt zo ranzig, dat lag hier al, maar wilde geen geld aan een nieuwe vloer uitgeven. Update volgt