Het TMI topic #2 (Deel 1)

Moet wel zeggen het ligt wel echt aan wat voor tapijt je hebt! Want in de woonkamer ligt ook een tapijt en daar zat ik een beetje mee te kloten maar toen gebeurde er dus helemaal niks dus ik vet teleurgesteld haha maar in de slaapkamer lag, volgens mij, laagpolig tapijt en daarbij deed ie 't wel

2 likes

Ik heb drie soorten tapijt, dus ik houd hoop dat het op in elk geval één gaat werken :joy:, mijn slaapkamer heeft een beetje het tapijt als op je foto. Ben laatst met de stofzuiger eeuwig bezig geweest voor ongeveer 15 bij 15 cm. Haren en stof uit tapijt krijgen is echt een rotklus, ik neem in elk geval nooit weer een huis met tapijt hahaha

1 like

De dag begon goed, als amandelsteentjesmaagd mocht ik zojuist deze joekel uit m’n keel halen. Nu heb ik een vieze smaak ik m’n mond en ben ik bang dat ik al maanden uit m’n mond meur :disappointed_relieved:

9 likes

Ik heb maandag mijn eerste peeling gehad en er beginnen nu velletjes compleet los te laten. Mag er niet aan komen maar als het super los zit yolo. Anders alleen maar meer jeuk. Vind het echt fascinerend

13 likes

Ik poepte eerst maar max 1 x per dag. Tegenwoordig soms wel 3 of 4 x. Ik wil echt terug naar de tijd dat het maar 1x was :see_no_evil:

Nou niet dat ik weet eigenlijk. Medicijnen sowieso niet en kan me niet bedenken dat ik nu ineens heel anders eet als anders. Misschien mee te maken met t ouder worden ofzo (nu klink ik als een oma, ben nog maar eind 20 :joy:) Mooi shit dus, haha

Oh, jaloers! Ik moet ook ijzertabletten slikken, maar raak er juist ontzettend geconstipeerd van.

3 likes

Ik slik sinds begin deze week multivitamine tabletten en had al die haar/nagels pillen. Maar sinds deze week gaat poepen idd moeilijk en wat er uit komt is in en in zwart. Dus ik zoeken, dus ik zat al bij een interne bloeding :sweat_smile: maar m’n vriend zei ook dat 't door ijzer kon komen

En dat in heet water/thee doen. 100% betere textuur

1 like

Ja, die macrogel gebruik ik inderdaad al, helpt wel wat gelukkig! Vind die ook best lekker :yum:@tessel

1 like

Pffff ik slik bijna een week antibiotica voor een ontsteking en sinds gisteren krijg ik bijwerkingen. Vandaag van die vage buikpijn en bijbehorende wc bezoekjes. Ondertussen zo vaak geweest dat alles helemaal schraal is en mannn ik sta in de fik lijkt het wel​:fire::fire::fire: lekker schreeuwend en jammerend op de wc, word gek. En de ontsteking is ook nog niet over :sob:

1 like

Er is vaseline met verdovingsmiddel om lokaal aan te brengen? Misschien biedt het enige verlichting.

1 like

Goeie tip, thanks!

2 likes

Vochtig toiletpapier is je vriend in deze tijden! Sterkte

1 like

Klopt, had ik ook toen ik ijzer slikte. En toen ik ermee stopte, was het weer de normale kleur.

1 like

Ik heb een soort steenpuist/gezwel aan de binnenkant van mijn linkerdij. Ik wacht even tot morgen voor ik er aan ga zitten frunniken.
Het was er ook echt opeens! Ik loop en fiets heel veel en voelde vandaag opeens een soort pijn en toen ik net ging douchen voelde ik het opeens.

Maar dan tussen m’n benen.

14 likes

Ik heb dat ook weleens, meestal door een ingegroeide haar van het scheren! Wat bij mij helpt is een warme kruik of pittenzak erop om de bloeddoorstroming te bevorderen en de vaten te verwijden waardoor de bult/puist slinkt!

1 like

Ik heb laatst m’n bilnaad geschoren en heb daar ook zo eentje voor in de plaats gekregen :unamused:

1 like

omg wat scheren allemaal teweeg kan brengen. Ga je hierna nog een keer je bilnaad scheren en zo ja: wat ga doen om zoiets te voorkomen whaha?

1 like

Ja ik weet het niet hahaha ik heb geloof ik ook een vrij harige bilnaad en ik wil dat gewoon weg hebben!!! Maar ik heb nog geen geld om de boel te laten laseren :sob: